تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    کفاشی در اسلامشهر

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    کفاشی در لغت به معنی کفش دوزی ،کفش فروشی و هرنوع شغل در مورد کفش است.کلمه کفاشی در میان عامه مردم بیشتر با مراکز تعمیر کفش شناخته شده است.در حالیکه در میان فروشندگان و تولید کنندگان کفش ،کلمه کفاشی به تولید کنندگان و کارگاههای تولید کفش اطلاق می گردد.شغل کفاشی عقبه طولانی در کشور ما داشته است.کفاشی یا کفش دوزی در سال های گذشته  به صورت دستی انجام می شده است.با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاههای تولید کفش ،کفش دوزی دستی جای خود را به تولید انبوه کفش داد.

    در شهر اسلامشهر مراکز کفاشی(تولید کفش ) فراوانی وجود دارد.پیدایش کارگاههای کفاشی در اسلامشهر به حدود 40 سال قبل باز می گردد.مهاجرت کارگران و صنعتگران از سایر شهرستان های کشور به اسلامشهر(به دلیل نزدیکی به تهران) صنعت کفش را از جای جای کشور به این شهرستان منتقل کرد.ارزان بودن هزینه های اجاره کارگاه و سایر هزینه ها در شهرستان اسلامشهر نیز تولید کفش را برای تولید کنندگان در این شهر به صرفه کرده است.

    در ابتدا تولید کفش با تجهیزات و دستگاههای ساده انجام می شود.به الطبع با شرایط آن زمان میزان تولید کفش توسط کارگاهها به اندازه زمان حال نبود.در حال حاضر کارگاه های کفاشی بسته به مشتری می توانند روزانه از صد تا بیش از هزار جفت کفش تولید کنند.

    newproduct

    تصویر از کانال https://t.me/se7enshoes 

    لزوم تولید مدل های جدید

    تولید مدل های جدید و به روز از مهم ترین فاکتورهای یک کفاشی پویا و موفق است.کارفرمایان باید مدت زمان مشخص و کافی برای انتخاب مدل صرف کنند زیرا مدل ،مهمترین فاکتور در فروش کفش است.مراکز کفاشی اسلامشهر نیز همواره سعی در تولید مدل های جدید کفش می کنند.

    مجموعه کفش سون سالانه حدود 5 تا 6 مدل جدید کفش جدید طراحی و تولید می کند.

    ایمنی در کفاشی

    رعایت نکات ایمنی در هر شغلی لازم و ضروری است.رعایت ایمنی در کارگاههای کفاشی بیش از سایر مشاغل لازم و ضروری است.تقریبا همه مواد اولیه مورد استفاده در تولید کفش و کتونی ،موادی قابل اشتعال هستند و به راحتی آتش می گیرند.همچنین به دلیل وجود نوعی گاز در چسب های مورد استفاده در کفاشی ،در صورت عدم تهویه مناسب هوا و جمع شدن گاز در کارگاه امکان انفجار و آتش سوزی وجود دارد.در زیر برخی نکات لازم و ضروری برای رعایت ایمنی در کارگاههای کفاشی را ذکر می کنیم.

    تهویه مناسب هوا

    وجود تجهیزات اطفای حریق

     استفاده از دستگاه پرس استاندارد

    بررسی سیم کشی های برق و چک کردن احتمال نشتی گاز

    ساعت کار کفاشی

    در مراکز کفاشی ساعت کار مشخص و معینی وجود ندارد.در این مراکز ساعت کار  براساس میزان تولید مشخص می شود.گاها در ماههای نزدیک به عید و نزدیک به شروع فصل مدارس مراکز کفاشی روزانه تا 16 ساعت کار می کنند.

     

    مطالب مرتبط

    تولید کتونی در تبریز

    تولید کتونی در شهرک ولیعصر

    تولید کتونی در تهران


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.