تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    تولید کتونی در مشهد

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    مشهد با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود. بااین‌حال همواره زائرین زیادی در این شهر تردد می‌کنند که این خود به نحوی باعث افزایش جمعیت حاضر در این شهر می‌شود. مشهد به دلیل جمعیت بالا و حجم بالای زائرین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای فروش کفش و کتونی شناخته‌شده هست. البته درصد استفاده از کتونی در مشهد نسبت به سایر شهرها اندکی پایین‌تر است و دلیل آن سبک زندگی سنتی و مذهبی در این شهر است.

    صنعت تولید کتونی نیز در شهر مشهد توسعه چندانی نداشته است. فروشندگان عمده کتونی محصولات موردنیاز خود را از سایر شهرهای کشور وارد می‌کنند. شهرهایی نظیر تهران تبریز و اسلامشهر؛ ما نیز همه‌ساله تعداد فراوانی از محصولات خود را به مشتریان خود در این شهر ارسال می‌کنیم. ما انواع کتانی‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در انواع رنگ‌بندی و سایز تولید کرده و به مشتریان خود در مشهد عرضه می‌کنیم.

    کتونی خارجی در مشهد

    بخشی از نیاز کتونی در مشهد از کتونی های خارجی وارداتی تأمین می‌شود. این کتونی ها معمولاً از تهران و شهرهای مرزی به مشهد ارسال می‌شوند. کتونی های خارجی موجود در مشهد کتونی های چینی، پاکستانی یا تایوانی هستند.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.