تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    خرید عمده کتونی

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    مغازه‌داران و فروشندگان تکی کفش، کفش و کتونی موردنیاز خود را به‌صورت عمده از مراکز خاصی خریداری می‌کنند. برخی از این افراد محصولات موردنیاز خود را از فروشندگان عمده (که خود از کفش و کتونی را تولیدکننده خریداری کرده‌اند) خریداری می‌کنند و برخی سعی می‌کنند تولیدکنندگان این محصولات را یافته و از آن‌ها خرید کنند. بالطبع خرید مستقیم از تولیدکننده مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود. اما چرا برخی از تک‌فروشان به‌جای خرید از تولیدکننده از فروشنده‌های عمده خریداری می‌کنند؟ دلیل این امر این هست که برخی از فروشندگان عمده، کفش و کتونی را به خریداران معتمد خود به‌صورت چکی یا امانی می‌فروشند. درحالی‌که تولیدکنندگان اغلب به‌صورت نقدی کار می‌کنند. ازاین‌رو این افراد ترجیح می‌دهند که کفش مور نیاز خود را هرچند با پرداخت هزینه بیشتر از فروشندگان عمده خریداری کنند.

     

    درصورتی‌که تمایل به خرید عمده کتونی دارید بهترین گزینه این هست که کتونی و کفش موردنیاز خود را به‌صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری کنید. با این کار واسطه‌ها را کنار می‌زنید و محصول خود را باقیمت مناسب‌تر خریداری می‌کنید. اما چطور باید مراکز تولید کفش و کتونی را یافت؟

    امروزه تولیدکنندگان نیز متوجه شده‌اند که درصورتی‌که بتوانند واسطه‌ها و دلال‌ها را حذف کنند سود و موفقیت‌های بیشتری خواهند داشت. ازاین‌رو تولیدکنندگان با روش‌های مختلف اقدام به انجام تبلیغات می‌کنند. با اندک جستجویی در گوگل و صفحات اینستاگرام می‌توانید تولیدکنندگان فراوانی را بیابید که به‌صورت مستقیم اقدام به تولید کفش و کتونی می‌کنند. با خرید عمده از این تولیدی‌ها در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی چشم‌گیری خواهید کرد.

    در صورت خرید کتونی زده‌دار و بنجل چه کنیم؟

    در پروسه تولید یا حمل‌ونقل کتونی ممکن است برخی از کتونی های زده‌دار شوند. درصورتی‌که این مشکل در پروسه تولید بروز کند به‌احتمال‌زیاد کار جمع کن‌ها کفش زده‌دار را تشخیص داده و کفش زده‌دار را برای تعمیر به واحد مربوطه مرجوع می‌کنند. درصورتی‌که کفش قابل تعمیر باشد تعمیر می‌شود و در غیر این صورت کنار گذاشته می‌شود. بااین‌حال ممکن است در مواردی کفش و کتونی زده‌دار بسته‌بندی شود و به مشتری ارسال گردد. در موارد اندکی نیز کفش‌ها ممکن است در حین پروسه نقل‌وانتقال زده‌دار شوند.

    بسیار مهم است که خریداران کفش چه خریدار عمده و چه خریدار تکی، هنگام خرید کفش با دقت تمام، کفش را بررسی کنند و از سالم بودن کفش مطمئن شوند. همچنین  ممکن است مشتریان پس از خرید کفش متوجه شوند که کفش زده‌دار یا بنجل است. در این شرایط باید به‌سرعت به فروشنده مراجعه کرده و کفش را عودت دهند.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.