تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    معرفی 10 تا از بهترین کفش ورزشی ضد آب موجود

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
     

    ! بیرون مثل دیوانه‌وار باران می‌بارد و احتمالاً فکر می‌کنید که چتر شما برای خشک نگه‌داشتن شما کافی است - اوه اوه! پاهای شما بعد از یک دقیقه پیاده‌روی زیر باران خیس شده است و اکنون تنها چیزی که می‌توانید به آن فکر کنید کفش‌های ورزشی ضد آب است! ما مطمئن هستیم که بیشتر شما بیش از یک‌بار در این موقعیت قرارگرفته‌اید: کفش‌های کتانی خیس، جوراب‌های خیس‌شده، و پاهای یخ‌زده - خیس! با داشتن کتونی ضد آب دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید. ما فهرستی از بهترین کفش‌های ضدآب مردانه و زنانه را که به‌صورت آنلاین در دسترس هستند، در زیر قرار داده‌ایم.

    1--کتونی ضد آب Loom

    اولین مورد در لیست ما این کفش‌های کتانی براق و سبک‌وزن از Loom Footwear است. نه‌تنها بسیار شیک و مناسب برای استفاده روزانه هستند، بلکه 100% ضد آب، ضد بو و ضد باکتری و سازگار با محیط‌زیست هستند. کفش ضد آب Loom برای مردان وزنان وجود دارد! این کفش‌های کتانی ضد آب قوی هستند و برای استفاده در هر فصل، در تمام طول سال ساخته‌شده‌اند. در این کتونی ها یک‌لایه ضد آب در قسمت بیرونی قرار دارد که پا را در برابر رطوبت محافظت می‌کند. درحالی‌که آن‌ها برای دوام از فرسودگی ساخته‌شده‌اند، اما با انعطاف‌پذیری و وزن سبک خود روی پاها بسیار راحت و نرم هستند.

    2-اسکچر

    کسانی از شما که به دنبال کفش‌های ضد آب برای مردان در زمین گلف هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. ما این کفش‌های کتانی را از Sketchers، شرکت معروف کفش در سراسر جهان، که در سال 1992 تأسیس شد، انتخاب کردیم. این کفش‌های کتانی همه‌چیزهایی هستند که برای شوت زدن در کورس به آن نیاز دارید. طراحی چرم تمام‌دانه به این کفش‌های کتانی ظاهری اسپرت می‌دهد، که برای تجربه نهایی زمین گلف عالی است. و اوه، آن‌ها 100٪ ضد آب هستند؟

    3-Columbia Outdry Midshoe

    زمانی که در حال پیاده‌روی هستید، ممکن است در زمین‌شناسی تسلط نداشته باشید، اما کفش‌های پیاده‌روی شما مطمئناً این کار را خواهند کرد! با استفاده از این کفش‌های ضد آب برای مردان از کلمبیا، تجربه پیاده‌روی شما بسیار روان‌تر و دل‌پذیرتر خواهد بود. کش‌باف منحصربه‌فرد جوراب مانند داخل این کفش‌ها، آن‌ها را برای همه مناسب می‌سازد. فراموش نکنید که آن‌ها ضد آب و مقاوم در برابر سایش هستند، بنابراین هرچه می‌خواهید پیاده‌روی کنید، این کفش‌ها همه‌چیز را خواهند گرفت و نو باقی می‌مانند. این ماده با چرم ضد آب تمام‌دانه پوشانده شده است و ظاهری منحصربه‌فرد و شیک به این کفش‌ها داده است. زیره برای زمین‌های ناهموار ساخته‌شده است، درحالی‌که بالشتک داخل آن باعث می‌شود حتی در ناهموارترین زمین‌ها احساس راحتی و سبکی داشته باشید.

    4-Merrell Women’s Icepack Guide Moc Polar Shoes

    4-کفش این کفش‌ها متعلق به Merrell، مستقر در ایالات‌متحده و شرکت کفش چند دهه‌ای است که متخصص در کفش‌های پیاده‌روی است. ما این موارد خاص را برای ظاهر مینیمالیستی و کم حاشیه آن‌ها انتخاب کردیم. این کفش‌های ضد آب برای خانم‌هایی که کفش‌های اسپرت و شاداب نمی‌خواهند مناسب است. آن‌ها از چرم تمام‌دانه ضد آب ساخته‌شده‌اند و برای گرما با پشم گوسفند پوشانده شده‌اند، که آن‌ها را به انتخابی عالی برای روزهای برفی زمستان تبدیل می‌کند. علاوه بر این، زیره دارای طراحی مناسب برای حداکثر پایداری در هنگام راه رفتن روی برف است. اگرچه ممکن است نماد مد نباشند، اما این کفش‌های ضد آب برای زنان مطمئناً پاهای شمارا در برف گرم و خشک می‌کنند.

    5-  Forsake Range Low

    این کتونی دارای بدنه ضد آب با درزهای نواری است. این باعث می‌شود برای هر نوع آب و هوایی مناسب باشد. زیره‌ی این کفش‌های کتانی ضدآب خاص برای چسبندگی نهایی در تقریباً هر نوع زمین، چه خیابان‌های گل‌آلود یا یک کوه ناهموار، ساخته‌شده است. ساقه کامپوزیت نیز به این امر کمک می‌کند. کفی‌های مقاوم در برابر بو و آسترهای ضد باکتریایی این کفش‌های کتانی به پاهای شما کمک می‌کند خشک و بدون بو بماند. این کتونی در سه رنگ تیره برای مردان وزنان موجود است

    6-On Cloud Waterproof

    آیا کارهای زیادی برای انجام دادن در طول روز دارید؟ Cloud Waterproof همه‌کاره به شما کمک می‌کند تا همه آن‌ها را بدون توجه به آب‌وهوا انجام دهید. با مواد مشبک بیرونی ضدآب، وقتی باران شروع می‌شود، مجبور نخواهید بود در وسط راه توقف کنید. اگرچه این کفش ورزشی تنفس پذیرترین کفش ورزشی نیست، اما مطمئناً در یک روز بارانی سرد، پاهای شمارا زیبا و گرم نگه می‌دارد! ضد آب‌ابری یکی از آن کفش‌های سبک‌وزن، راحت است که می‌توانید هرروز در شهر بپوشید. از دویدن و --تمرین گرفته تا سفر وزنده ماندن در یک روز بارانی، این کفش‌های کتانی به شما این امکان را می‌دهند که همه این کارها را با کشش متعادل و تناسب سبک و راحت برای پاها انجام دهید.

    7-Under Armour Men’s Verge 2.0 Low GORE-TEX

    GORE-این کتونی از غشای 100% ضد آب GORE-TEX ساخته‌شده است، اما همچنان اجازه می‌دهد عرق شما خارج شود و پاهای شمارا در داخل و خارج خشک نگه می‌دارد! آن‌ها همچنین برای انواع زمین‌های لغزنده و چسبنده کشش بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، اما چیزی که این کفش‌های کتانی را متمایز می‌کند، ساختار انعطاف‌پذیر و راحت آن‌هاست. یک زیره میانی سبک و صفحه سنگی ESS در کنار هم پشتیبانی لازم را برای پوشش آخرین مایل به شما می‌دهد. در همین حال، فوم زدن در پاشنه و جلوی پا احساس راحتی و پاسخگویی بیشتری را هنگام راه رفتن به شما می‌دهد.

    8-Adidas Terrex Skychaser LT GORE-TEX

    اگر از طرفداران آدیداس هستید، Terrex Skychaser کفش ورزشی ضد آب موردعلاقه شما خواهد بود. GORE-TEX این‌ها را 100% ضد آب می‌کند و مواد بیرونی آن فوق‌العاده بادوام است. علاوه بر این، زیره فوق‌العاده چسبنده است و آن را برای ماجراجویی در فضای باز مناسب می‌کند. همچنین متوجه خواهید شد که از سبکی این کفش‌های کتانی قدردانی می‌کنید. زیره میانی از مواد منعطف و مقاوم ساخته‌شده است که به شما مراحل تقویت و بازگشت انرژی موردنیاز را می‌دهد

    9- Salomon XA Pro 3D CS WP

    این کفش‌های شرکت Salomon یک جفت کفش ضدآب محکم برای مردان هستند که می‌توانند از فرسودگی ناشی از پیاده‌روی و کوهنوردی جان سالم به درببرند. اگر به یک جفت کفش کتانی بادوام نیاز دارید، این کفش‌های کتانی بهترین گزینه برای شما هستند. این کفش‌های کتانی با زیرهای لاستیکی کربنی مستحکم، گیره‌های بسیار چسبنده و نگه‌داشتن زیره عالی، به شما برای هر نوع زمین، خواه لغزنده یا صخره‌ای، کشش می‌دهد. فناوری CS WP این کفش‌ها را برای زمستان عالی می‌کند زیرا نه‌تنها از آب در امان هستند بلکه برای پاهای شما نیز بسیار گرم هستند.

    10-Brooks Ghost 12 GTX

    شرکت Brooks Running، شرکت تولید کفش مستقر در ایالات‌متحده هست که در سال 1914 تأسیس شد. این شرکت کفش‌های ورزشی ضد آب Ghost 12 GTX را به شما ارائه می‌کند که راحتی و انعطاف‌پذیری لازم را به شما می‌دهد تا مسیر دویدن شما مانند یک ابر باشد. غشای GORE-TEX در این کفش‌های کتانی باعث ضد آب و تنفس آن‌ها می‌شود. بااین‌حال، چیزی که بیش از همه در مورد Ghost 12 دوست داشتیم این بود که زبانه، زیره میانی و پاشنه‌های آن بالشتکی بسیار راحت و شیک ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که دویدن احساس راحتی و سبکی داشته باشد. کفه‌های میانی نیز تجزیه‌پذیر هستند، بنابراین این‌یک مزیت بزرگ است! ویژگی‌های متعددی که باعث انعطاف‌پذیری می‌شوند، مانند رویه مشبک، این کفش را به یکی از راحت‌ترین و انعطاف‌پذیرترین کفش‌های ضدآب برای مردان تبدیل کرده است.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.