تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    بازار کفش تهران

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    تعطیلی دو هفته ای بازار تهران

    بازار بزرگ تهران به دلیل محدودیت های کرونایی از تاریخ 1400/01/21 به مدت دو هفته تعطیل است.بر این اساس بازار کفش تهران نیز به مدت دو هفته از تاریخ ذکر شده تعطیل می باشد.

    بازار کفش تهران

    بازار کفش تهران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش کفش و کتونی در کشور می باشد.روزانه هزاران نفر از نقاط مختلف شهر ،برای خرید و فروش کفش و مواد اولیه تولید کفش و کتونی به این بازار مراجعه می کنند.تولید کنندگان کفش و کتونی در تهران،عمدتا مواد اولیه کفش و کتونی مورد نیاز خود را از این بازار تامین می کنند.همچنین تولیدکنندگان ،محصولات تولید شده خود را به این بازار آورده و به فروش می رسانند.

    کار اصلی که در بازار کفش تهران انجام می شود توزیع مواد اولیه کفش و کتونی ،خرید کفش و کتونی و عرضه آن در سطح کشور است.در بازار کفش تهران برخی از فروشندگان، خود مواد اولیه تولیدکنندگان را تهیه و به آنها عرضه می کنند .در عوض بخشی از سود کالای تولید شده را دریافت می کنند.

    بازار کفش تهران محصولات کفش و کتونی را به صورت عمده عرضه می کند.اما در عین حال در این منطقه فروشگاه های تک فروشی فراوانی هستند که اقدام به فروش کفش می کنند.همچنین افرادی زیادی در این منطقه  بساط فروش کفش پهن می کنند و اقدام به فروش کفش می کنند.در این بازار هر نوع کفش و کتونی می توان یافت.کفش های ایرانی،چینی،کره ای و ... همه از انواع و محصولاتی هستند که در این بازار یافت می شوند.

    اغلب تولید کنندگان کلیه محصولات خود را در این بازار به فروش می رسانند.ما نیز حدود 60 درصد از محصولات تولیدی خود را در این مرکز عرضه می کنیم.

    tehranshoesbazar

     بازار کفش تهران واقع در خیابان 15 خرداد می باشد.

    مسیرهای منتهی به بازار کفش تهران:بهترین مسیر برای رفتن به بازار کفش تهران حضور در خط 1 متر و پیاده شدن در ایستگاه 15 خرداد می باشد.از ایستگاه مترو 15 خرداد تا بازار کفش حدود 5 دقیقه پیاده روی تا رسیدن به بازار است.

    به دلیل وجود ترافیک شدید در منطقه 15 خرداد حضور با تاکسی و خودرو شخصی هرگز توصیه نمی شود.در این منطقه موتورسواران بسیاری هستند که اقدام به جابه جایی مسافر در این منطقه می کنند.در صورت عدم استفاده می توانید از موتور برای رسیدن به مقصد استفاده کنید.

     

     


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.