تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    تولید کتونی در تهران

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
     

    جدیدترین محصولات تولیدشده در فروشگاه کفش سون

    در زیر برخی از جدیدترین محصولات تولیدشده در تولیدی کفش سون را مشاهده می‌نمایید. در تولید کتونی های زیر از بهترین نوع فوم و زیره استفاده‌شده است. کلیه کارها تولید سال ۹۹ می‌باشند. لازم به ذکر است که تصاویر و عکس‌های مدل‌های سایت دقیقاً مشابه مدل‌های تولیدشده در این مرکز است.

    ارسال سریع به کلیه نقاط کشور (در کمتر از ۴۸ ساعت سفارش خود را تحویل بگرید)

     

    se7enshoesmonewmodel99 1

    se7enshoesmonewmodel99 4

    se7enshoesmonewmodel99 5

    se7enshoesmonewmodel99 2

    se7enshoesmonewmodel99 3

    انتخاب مدل کفش مناسب

    انتخاب  مدل کفش یکی از مهم‌ترین پروسه‌های تولید کفش است. مدل مناسب می‌تواند فروش کفش را تضمین کند. در انتخاب مدل کفش بایستی موارد بسیار زیادی را مدنظر داشت. در زیر برخی موارد که هنگام انتخاب مدل توسط تولیدکننده بایستی رعایت شود ذکرشده است.

    - مدلی انتخاب کنید که حتی‌الامکان توسط تولیدکننده دیگری تولید نشده باشد زیرا در صورت تولید انبوه مدل شما و اشباع شدن بازار ممکن است تولیدات شما با اقبال مناسب از طرف بازار مواجه نشود.

    -در انتخاب مدل حتماً نظر چند نفر از کارشناسان مدل‌ساز و افراد کارشناس و یا حتی افراد هادی را با رعایت اصل محرمانگی جویا شوید.

    -از ابزار آنلاین برای انتخاب مدل کفش استفاده کنید.

    -حتی‌الامکان سعی کنید کفش را در حد کیفیت مدل اصلی تولید کنید.

    -ممکن است مدل انتخابی شما با اقبال بازار مواجه نشود و یا هنگام پروسه تولید موفق نباشد ازاین‌رو حتماً مدل‌های دیگری برای تولید  مدنظر داشته باشید.

    تأثیر تولید مدل‌های جدید درفروش کتونی

    یکی از مهم‌ترین فاکتورها در فروش کتونی تولید مدل‌های جدید است. تولید مدل زیبا و مقاوم، هر خریداری را مجاب می‌کند تا کالای شما را بخرد. عجیب نیست که اکثر تولیدی‌ها وقت و هزینه بسیاری را صرف تولید مدل جدید می‌کنند. تولید مدل زیبا و مقاوم اوج هنر یک تولیدکننده کفش است. به دلیل رقابت بالا و فشرده در میان تولیدکنندگان کفش در تهران، تولیدکنندگان باید به‌صورت مرتب در فکر تولید مدل‌های جدید باشند.

    در تولید مدل جدید نوعی محرمانگی نیز باید رعایت شود. زیرا درصورتی‌که مدل خوبی انتخاب شود و بازار به آن رغبت نشان دهد ممکن است همکاران و تولیدکنندگان دیگر نیز به سراغ ان مدل بروند و بازار به‌سرعت اشباع شود. ازاین‌رو زمانی که تولیدکنندگان مدل‌های جدیدی تولید می‌کنند معمولاً تا قبل از تولید انبوه، از دیده شدن مدل توسط دیگران ممانعت به عمل می آروند.

    مجموعه تولیدی کفش سون به‌طور متوسط سالانه ۴ مدل جدید به بازار عرضه می‌کند.

    فروش فوری ۹۰۰ جفت کتونی

    فروش فوری ۹۰۰ جفت کتونی در سه رنگ‌بندی مختلف در ۴ سایز. برای دریافت قیمت تماس بگیرید.

    عدم تمایل تولیدکنندگان کتونی به تولید پوتین

    پوتین ازجمله کفش‌های فصلی محسوب می‌شود و معمولاً تنها در فصل زمستان و پاییز به فروش می‌رسد. در سال‌های گذشته تولیدکنندگان کفش در کنار تولید کفش و کتونی اقدام به تولید پوتین نیز می‌کردند. اما در حال حاضر پوتین بازار خوبی ندارد و خریداران عمده نیز حاضر به خرید از تولیدکننده باقیمت مناسب نیستند. خریداران عمده قیمت بسیار پایینی برای این محصول پیشنهاد می‌دهند. قیمتی که برای تولیدکننده هرگز به‌صرفه نیست.

    کتونی یا کفش؟

    انتخاب کفش و کتونی یک امر سلیقه‌ای است که افراد بر اساس سلایق خود اقدام به خرید آن می‌کنند. اما کدام‌یک از این‌ها بهتر است واقعیت این است که هر دو این موارد برای هر شخصی موردنیاز است. برای مثال در میهمانی‌ها و مجالس رسمی بهتر است از کفش استفاده شود و در برخی موارد نظیر ورزش و.. استفاده از کتونی موردنیاز است.

    البته برخی از افراد بیشتر تمایل به خرید کفش دارند و برخی نیز بیشتر تمایل به خرید کتونی دارند. واقعیت این است که نوع پوشش به شخصیت، سلایق، فرهنگ و وضعیت اقتصادی افراد بستگی دارد. ما به‌عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کفش در تهران استفاده از کتونی ها باکیفیت و مرغوب را توصیه می‌کنیم.

     

    تولید کتونی در تهران

    خریدوفروش تجهیزات تولید کفش

    خریدوفروش تجهیزات تولید کفش شامل چرخ، زیگزال، دستگاه پرس و دستگاه‌های تولید زیره کفش توسط مجموعه تولیدی کفش سون

    تولید برندهای پرفروش

    تولید جدیدترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش مردانه در تهران در کارتن‌های ۱۰ جفتی

    برندهای معتبر کتونی در جهان

    کتونی نیز مانند سایر کالاها برندهای شناخته‌شده‌ای دارد در زیر نام چند برند معتبر کتونی را ذکر می‌کنیم. برندهای ذکرشده در زیر جزو معتبرترین برندهای کتونی در جهان می‌باشند.

    گوچی

    آدیداس

    لوی ویلتون

    نایک

    fashion

    البته درزمینهٔ کتونی برندهای معتبر فراوانی وجود دارند که ما در این مطلب تنها به ذکر ۵ مورد آن‌ها بسنده کردیم.

    بهترین تولیدکنندگان کفش چه کشورهایی هستند؟

    برخی از بهترین تولیدکنندگان کفش و کتونی  کشورهایی نظیر ویتنام، آلمان، ترکیه و ایتالیا هستند. متأسفانه تولیدکنندگان ایرانی با توجه به مهارت بالا نتوانسته‌اند به سطح تولیدکنندگان برتر کفش برسند. شاید مهم‌ترین ضعف‌های تولیدکنندگان کفش و کتونی ایرانی ناتوانی در طراحی و ساخت مدل‌های کفش نوآورانه است. همان‌طور که می‌دانیم اکثر غریب به‌اتفاق تولیدکنندگان کتونی در ایران، محصولات خود را از مدل‌های خارجی کپی‌برداری می‌کنند. همچنین ضعف در تهیه و استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت درجه ۱ نیز ازجمله ضعف‌های دیگر تولیدکنندگان ایرانی است.

    یکی از خصوصیات کفش‌های درجه ۱ و عالی این هست که می‌توان مدت‌زمان زیادی کفش رو مورداستفاده قرارداد بدون اینکه شکل ظاهری کفش تغییر کند. درصورتی‌که در کفش‌های بی‌کیفیت پس از چند ماه ظاهر و شکل کفش تغییر می‌کند و از حالت فرم اصلی خود خارج می‌شود.

    نحوه بسته‌بندی و فروش کتونی مجموعه کفش سون

    نحوه بسته‌بندی و فروش کتونی در تولیدی کفش سون به‌صورت بسته‌بندی و فروش کارتنی است. به این صورت که در هر کارتن ۱۰ جفت کفش قرار می‌گیرد. از بین این ۱۰ جفت کفش ۲ جفت  سایز ۴۱، ۳ جفت سایز ۴۲، ۳ جفت سایز ۴۳ و ۲ جفت سایز ۴۴ قرار می‌گیرد. درواقع در کلیه بسته‌بندی‌های کارتنی از سایزهای ۴۱ تا ۴۴ موجود است. بسته‌بندی و فروش کارتنی به‌صورت تک سایز انجام نمی‌شود.

    قیمت انواع کفش‌ها نیز از 120 هزار تومان تا 250 هزار تومان است. قیمت مدل‌ها بر اساس جنس به‌کاررفته و میزان کار روی هر مدل محاسبه می‌شود. این مجموعه همواره بهترین مدل‌های کفش را از کشورهایی نظیر کره و چین وارد کرده و باکار تخصص و مدل برداری دقیق و تولید باکیفیت به فروش می‌رساند. همچنین فروش محصولات به‌صورت کامل نقدی می‌شود.

    در صورت وجود هرگونه ایراد در کارهای فروخته‌شده، بدون وجود محدودیت زمانی کتونی ها قابل مرجوع شدن می‌باشند.

    ____________________________________________________________________________________________

    شهر تهران پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. تهران به‌عنوان پایتخت ایران ازجمله مهم‌ترین شهرهای برای بازار خریدوفروش کتونی است. شرکت‌ها و کارگاه‌های فراوانی در شهر تهران اقدام به تولید کتونی و کفش می‌نمایند. اکثر کارگاه‌های و کارخانه‌های تولید کتونی در جنوب شهر تهران و شهرستان اسلامشهر می‌باشند. تولید کتونی استاندارد، زیبا  و باقیمت مناسب مهم‌ترین مواردی هست که تولیدکنندگان کفش بایستی رعایت کنند. کفش کتونی ازجمله پوشاکی هست که درصورتی‌که وجود اشکال در آن به‌سرعت خود را نمایان  می‌کند ازاین‌رو تولیدکنندگان از صفرتا صد کار را باید با دقت فراوان و به‌صورت استاندارد انجام دهند.

     

    production of shoes 4

    مهم‌ترین مراکز عرضه کفش و کتونی در تهران

    فروشگاه‌های عمده کفش کتونی، کفش‌های موردنیاز خود را به‌صورت عمده و در تعداد بالا خریداری می‌کنند. این فروشگاه‌ها معمولاً کفش‌های موردنیاز خود را از بازار و یا تولیدی‌های معتبر و معروف خریداری می‌کنند. در زیر به ذکر نام چند مرکز معتبر فروش کفش می‌پردازیم.

    بازار کفش تهران: بازار کفش تهران از مهم‌ترین مراکز عرضه، تولید و فروش کفش در تهران است. اکثر تولیدی‌های کفش و کتونی در تهران با این بازار کار می‌کنند و بخشی از کتانی‌های تولیدی خود را در این بازار عرضه می‌کنند. پروسه عرضه کتونی در این بازار به این صورت است که تولیدکننده، کتونی و کفشی که تولیدی می‌کند در این بازار به یک یا چند تن از فروشندگان عرضه می‌کند و فروشنده پس از یافتن خریدار و مشتری و عقد قرارداد و گرفتن  سفارش از تولیدکننده درخواست می‌کند که کفش را در تعداد سفارش گرفته تولید کند.

    شهرستان اسلامشهر: شهرستان اسلامشهر واقع در جنوب تهران از مهم‌ترین مراکز تولید کفش در کشور است. در این شهرستان هزاران کارگاه تولیدی و کارخانه‌های کفش و زیره مشغول فعالیت می‌باشند.

    منطقه فلاح تهران: منطقه فلاح در جنوب تهران نیز یکی از مراکز معتبر تولید و فروش کفش و کتونی است. فلاح از مناطقی هست که مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین انواع کتونی های ایرانی در آن تولید می‌شود. خریداران کفش با خیال راحت اقدام به خرید کتونی از این منطقه می‌کنند زیرا خیالشان کیفیت و مرغوبیت این محصولات راحت است. بهترین کارگران تولید کفش نیز در این منطقه کار می‌کنند.ازاین‌جهت کسانی که به دنبال کفش‌های باکیفیت و خو ب و البته گران‌قیمت‌تر هستند، سعی می‌کنند کفش‌های موردنیاز خود را از این منطقه خریداری کنند.

    شهر تبریز: شهر تبریز دارای کارخانه‌های بزرگ تولید کفش و کتونی است.

    شهر زنجان: زنجان نیز از شهرهایی هست که فعالیت زیادی درزمینهٔ تولید کفش و کتونی دارد.

     

    مطالب مرتبط

    انتخاب مدل کفش

    بازار کفش اسلامشهر

    برند کفش سون

    بهترین تولید کننده کفش در اسلامشهر

    فروش کفش بوتیکی

    کفش اسپرت

    کفش بوتیکی

    درباره ما

    گالری تصاویر

    کلیه پست ها

     

     


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.