تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    کفش مناسب برای پوشیدن در مناطق گرم و فصل گرما

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    فصل تابستان در راه است و هوا روزبه‌روز در حال گرم‌تر شدن است. افراد به دنبال استفاده و پوشیدن لباس‌های خنک‌تر و نازک‌تر هستند. استفاده از کفش‌ها و کتانی‌های مناسب نیز می‌تواند تا حدودی به تحمل گرما و خنک شدن پای شما کمک کند.

    انتخاب کفشی که بپوشید به عوامل مختلفی بستگی دارد: لباس، خلق‌وخو، فعالیت‌ها و سطح راحتی که می‌خواهید در طول روز تجربه کنید. اما عنصر دیگری نیز وجود دارد که هنگام انتخاب نوع کفشی که باید بپوشید باید در نظر بگیرید: آب‌وهوا. اگر درجایی زندگی می‌کنید که آب‌وهوا تقریباً در تمام طول سال گرم است، ممکن است فکر کنید که کفش‌های باز تنها نوع کفشی هستند که می‌توانید بپوشید. آن‌ها راحت هستند و به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهند و درنتیجه از تعریق بیش‌ازحد آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

     بااین‌حال، هنگام خرید کفش، مجبور نیستید انتخاب‌های خود را به این نوع خاص محدود کنید. شما هنوز هم می‌توانید مجموعه‌ای متنوع و هیجان‌انگیز از کفش‌ها داشته باشید که می‌توانید آن‌ها را بالباس‌های خود ترکیب کنید، حتی اگر دما در بالاترین حد خود باشد. در زیر پنج نوع کفش وجود دارد که باید در کمد خود داشته باشید:

    • صندل: بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: کفش‌های باز و بنددار. اگرچه این ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما این نوع کفش برای هرکسی که در یک منطقه گرم زندگی می‌کند ضروری است. ازآنجایی‌که کفش‌های باز هستند، پوشیدن آن‌ها راحت است حتی اگر دمابالا باشد. پاهای شما می‌توانند نفس بکشند و درنتیجه از تعریق جلوگیری می‌کنند. صندل‌ها در مواد، سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. آن‌ها می‌توانند تخت باشند یا دارای پاشنه‌های متوسط ​​و بلند نیز باشند. صندل‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.
    • دمپایی در ابتدا فقط برای استفاده در استخر یا ساحل استفاده می‌شد، دمپایی‌ها در حال حاضر جزء اصلی کمد کفش هستند. پوشیدن آن‌ها آسان است. آن‌ها سبک هستند و این آن‌ها را به کفشی مناسب تبدیل می‌کند. آن‌ها به پاهای شما نیز اجازه تنفس می‌دهند و آن‌ها را کمتر مستعد تعریق می‌کنند. دمپایی‌ها در طرح‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند. بنابراین یافتن جفتی که بالباس یا شلوار موردعلاقه شما یا هر لباس غیررسمی که در کمد خوددارید، نسبتاً آسان است. علاوه بر این، می‌توانید یک جفت دمپایی را به‌راحتی در کیف خود فروکنید و زمانی که نیاز دارید پاهای خود را از کفش‌های ناراحت‌کننده‌ای که می‌پوشید استراحت دهید، آن‌ها را بیرون بیاورید. جدا از دمپایی‌های لاستیکی باریک و سبک، دمپایی‌های پلت فرم، ژله‌ای و جیر همراهی مناسبی برای لباس‌های روزمره شما هستند.
    • کفش‌های mule: اگر نمی‌خواهید پاهایتان را همیشه در معرض دید قرار دهید، اما همچنان می‌خواهید به آن‌ها فضای تنفسی بدهید، مصالحه کنید و یک جفت Mule را انتخاب کنید. این کفش‌ها جلوی پا را می‌پوشانند اما در پشت‌باز هستند و پاشنه و مچ پا را در معرض دید قرار می‌دهند. به همین دلیل، هوا همچنان در داخل کفش در گردش است. این نوع کفش نیز در انواع سبک‌ها، رنگ‌ها و مواد موجود هست. امروزه پرطرفدارترین Mule ها با پاشنه بچه‌گربه قد متوسط ​​یا کوچک و باریک عرضه می‌شوند. آن‌ها می‌توانند با هر لباسی ست شوند. لباس‌های غیررسمی، نیمه‌رسمی و حتی شب. جدای از چرم و جیر، انواع پارچه‌ای بافته‌شده نیز در حال حاضر رواج دارند.
    • کفش‌ها کالجی: کفش‌های کالجی نسبت به کفش‌های کلاسیک سطح کمتری از پای شمارا می‌پوشانند. این کفش‌ها با هر نوع تیپ و لباسی ست می‌شوند.
    • کفش‌های کتانی اگرچه آن‌ها بسته هستند (و هنگام پوشیدن آن‌ها باید جوراب بپوشید)، کفش‌های کتانی نیز می‌توانند یکی از کفش‌های موردعلاقه شما در مناطق معتدل باشند. آن‌ها با هر دو لباس کوتاه و بلند، شورت و شلوار با هر قدی، ازجمله آن‌هایی که برش دارند، به‌خوبی ست می‌شوند. لازم نیست نگران این باشید که پاهایتان هنگام پوشیدن آن‌ها خیلی داغ و عرق کنند. جوراب‌هایی با پارچه‌های هوادار با طول مچ پا بپوشید تا پاهایتان خشک و راحت بمانند. کفش‌های کتانی کوتاه یکی از لوازم ضروری در مکان‌ها و فصول گرم هستند. آن‌ها همچنین راحت و سبک هستند. همچنین با خرید یک یا چند مورد از برندهای برتر کفش ورزشی مانند آدیداس، نایک، ریباک و نیوبالنس اشتباه نخواهید کرد زیرا می‌توانید از طرح‌ها و مواد یا پارچه‌های مختلف انتخاب کنید.

    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.