تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    مهم‌ترین موادی که در تولید انواع کفش‌ها و کتونی ها استفاده می‌شود:

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    در اینجا برخی از بهترین موادی که باید هنگام خرید کفش به آن‌ها توجه کنید، آورده شده است.

    چرم:

     شاید محبوب‌ترین ماده لوکس مورداستفاده برای ساخت کفش چرم باشد. دلایل زیادی وجود دارد که صنعتگران و تولیدکنندگان کفش خود را با چرم طراحی کنند. چرم نه‌تنها آن احساس براق و باکیفیت را به شما می‌دهد، بلکه بسیار محکم و بادوام است، به‌خصوص زمانی که به‌درستی از آن مراقبت شود. چرم همچنین دارای خاصیت ارتجاعی است که به آن اجازه می‌دهد در طول زمان با پاهای شما منطبق شود و درعین‌حال به تنظیم دما نیز کمک می‌کند زیرا یک ماده قابل‌تنفس است. بااین‌حال، در مورداستفاده از چرم برای کفش، ملاحظاتی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، ممکن است گران‌تر از مواد دیگر باشد و ممکن است وزن آن بیشتر از انواع دیگر کفش باشد. اگر تصمیم به خرید یک جفت کفش چرمی جدید دارید، حتماً دستورالعمل‌های سازنده را در مورد نحوه مراقبت از آن‌ها دنبال کنید.

     در اینجا چند نکته کلی برای کمک به مراقبت از کفش‌های چرمی آورده شده است.

    √یک کیت تمیز کردن کفش چرمی بخرید

    √از نرم‌کننده چرم استفاده کنید

    √در جای خشک و تاریک نگهداری شود

    √زمانی که کفش را نپوشیده‌اید روزنامه را در کفش قرار دهید، این کار به از بین بردن رطوبتی که √ممکن است در داخل کفش باشد و به مواد چرم آسیب برساند کمک می‌کند.

    √جاکفشی بخرید

    منسوجات:

     یکی دیگر از مواد رایجی که کفش‌ها از آن ساخته می‌شوند، منسوجات هستند. منسوجات اصطلاح گسترده‌ای است که موادی را که با بافتن شبکه‌ای از نخ‌ها یا نخ‌ها ساخته می‌شود، پوشش می‌دهد. استفاده از منسوجات برای کفش اولین بار در دوران ناپلئون رایج شد، جایی که پارچه برای کفش نخبگان استفاده می‌شد.

    کفش‌های نساجی مانند چرم در رنگ‌ها، سبک‌ها و تنوع‌های مختلفی وجود دارند. بسته به ماهیت منسوجات، آن‌ها ممکن است به‌سرعت خراب شوند یا بوها را حفظ کنند، اما باکمی دقت، می‌توان آن‌ها را برای مدت‌زمان قابل‌توجهی پوشید. برخی از متداول‌ترین منسوجات مورداستفاده در ساخت کفش عبارت‌اند از:

    √پنبه- راحت، سبک‌وزن و به‌راحتی تمیز می‌شود

    √ پلی‌استر انعطاف‌پذیر است، به‌سرعت خشک می‌شود و در برابر انقباض مقاوم است

    √ پشم - به گرم نگه‌داشتن پا در زمستان و خنک نگه‌داشتن پا در تابستان کمک می‌کند.

    √ نایلون بادوام، عایق و ارزان است

    ریون - نرم، راحت، رنگ‌آمیزی آسان

    پروپیلن - قادر به مقاومت در برابر فشار و مقاومت در برابر مواد شیمیایی است

    مواد مصنوعی

    مواد مصنوعی در اصل الیافی هستند که توسط انسان از طریق سنتز شیمیایی ساخته می‌شوند. الیاف مصنوعی زیادی وجود دارد. برخی از این مواد در تولید کفش استفاده می‌شوند. در فراینده تولید برخی کفش‌ها، مواد مصنوعی سطح خارجی را می‌سازد که به پارچه پلی‌استر چسبیده است. پارچه‌های زیر برای کسانی که می‌خواهند از کفش‌های گیاهی حمایت کنند عالی است.

    √ پارچه‌های باروکش پلی اورتان (PUCF) - این‌ها موادی هستند که برای ساخت قسمت بالایی کفش ساخته می‌شوند که حاوی یک‌پایه پنبه یا پلی‌استر/پنبه با پوشش نازکی از پلی اورتان در قسمت بالایی آن است که کل پارچه را می‌پوشاند. پارچه‌های باروکش پلی اورتان برای تقلید از چرم عالی هستند و همچنین نرم، سبک و راحت برای پوشیدن هستند.

     √ پارچه‌های پوشش داده‌شده با پلی وینیل کلراید (PVC) - این نوع مواد بخشی از ساختار رویه کفش هستند که اغلب بر روی یک‌پایه بافته‌شده ساخته می‌شوند. درنهایت با لایه‌ای از PVC پلاستیکی که ممکن است دارای یک جامد یا سلولی باشد اسپری می‌شود. مزیت این پارچه‌ها این است که به‌راحتی تمیز می‌شوند، در برابر آب مقاوم هستند و قیمت کمتری دارند، اگرچه گزارش‌شده است که به‌مرورزمان بدشکل می‌شوند و ممکن است با پای پیاده راحت‌تر باشند.

    √ پارچه‌های باروکش پورومریک: یکی دیگر از مواد مصنوعی که اغلب برای ساخت قسمت بالایی کفش استفاده می‌شود، پارچه‌های باروکش پورومریک هستند. Poromeric نامی است که به مواد مصنوعی که دارای خصوصیات و ظاهری شبیه چرم است داده می‌شود. این پارچه‌ها معمولاً بر روی پایه پارچه‌ای یا پلیمری با لایه سطحی پلی اورتان ضخیم تشکیل می‌شوند. این مواد اغلب ضد آب هستند و تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است

     پلاستیک

    باور کنید یا نه، اما کفش‌ها نیز معمولاً از پلاستیک ساخته می‌شوند! اگرچه برخی مخالف استفاده از پلاستیک در کفش‌ها به دلیل پتانسیل ضایعات آن‌ها هستند، برخی از شرکت‌ها بازیافت پلاستیک‌های قدیمی دور ریخته شده را انجام می‌دهند. بطری‌های پلی‌استر و پلاستیک معمولاً از یک ماده، پلی‌اتیلن ترفتالات ساخته می‌شوند. پس از گذراندن فرآیند تصفیه و تمیز کردن، بطری‌های شفاف برای تشکیل الیاف موردنیاز برای ایجاد کفش، خرد می‌شوند. بطری‌های شفاف اغلب برای تولید کفش استفاده می‌شود. با توجه به ماهیت پلاستیک، کفش‌های ساخته‌شده از این ماده اجازه تنفس کمتری به پا می‌دهد.

    موارد ذکرشده در بالا تنها تعدادی از محبوب‌ترین موادی هستند که امروزه کفش‌ها از آن‌ها ساخته می‌شوند.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.