تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    مشکلات تولید کتونی و کفش

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    این روزها تولید کنندگان کتونی و کفش مانند سایر تولید کنندگان با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند.افزایش قیمت روزانه مواد اولیه ،گران بودن تجهیزات مورد نیاز برای تولید و رکود در اقتصاد ایران از مشکلات اصلی تولید کنندگان کفش است.اقلامی نظیر زیره کتونی ،فوم ،چسب های مختلف و.. تقریبا به صورت روزانه و یا ساعتی گران می شوند.همچنین بسیاری از فروشندگان مواد اولیه که اجناس خود را به صورت چک مدت دار به فروش می رساندند در حال حاضر تنها به صورت نقدی حاضر به فروش مواد اولیه هستند.در سال 99 بسیاری از تولید کنندگان کفش اقدام به تعطیلی کارگاه و کارخانه خود نمودند و به سراغ مشاغل دیگری رفتند.

    با این حال وضعیت فعلی در بازار کتونی و کفش برخی مزایا نیز دارد.عدم ورود کتونی های خارجی بخصوص کتونی های چینی به بازار راه را برای فروش کتونی های ایرانی بازتر از گذشته نموده است و این خود مزیتی عالی است البته برای کسانی که هنوز توان تولید دارند.مزیت دیگر فروش نقدی تولیدات است.در گذشته فروش کفش به صورت چکی و شرایطی انجام می شد ولی در حال حاضر کلیه تولیدات این مجموعه و بسیاری از تولیدکنندگان به صورت نقدی به فروش می رسد.

     

    مطالب مرتبط

    انتخاب مدل کفش

    بازار کفش اسلامشهر

    تولید کتونی در تهران

    بهترین تولید کننده کفش در اسلامشهر

    فروش کفش بوتیکی

    کفش اسپرت

    کفش بوتیکی

    درباره ما

    گالری تصاویر

    کلیه پست ها


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.