تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    چگونه کفش‌های خود را مرحله‌به‌مرحله تمیز کنید

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

     1- از ​​برس خشک استفاده کنید با استفاده از یک برس کفش خشک و نرم، کثیفی‌های را از زیره، زیره میانی و رویه پاک‌کنید. برس کفش ندارید؟ مشکلی نیست، مسواک قدیمی خوب کار می‌کند.

     ۲-یک محلول پاک‌کننده ملایم بسازید آب گرم را با مقدار کمی مایع لباسشویی ملایم یا صابون ظرف‌شویی مخلوط‌کنید. برای کفش‌های سفید و رنگ‌های روشن‌تر، می‌توانید با مخلوط کردن مقدار مساوی جوش‌شیرین و آب، خمیر تمیزکننده مؤثری بسازید.

    ۳- توری‌ها را با دست بشویید بند کفش‌ها را بردارید و مقدار کمی از محلول پاک‌کننده ملایم را روی آن‌ها بمالید. توری‌ها را با دستان خود ماساژ دهید، بشویید، سپس با یکپارچه نرم خشک‌کنید.

    ۴- کف پاها را بشویید محلول ملایم را روی یک برس نرم، مسواک یا پارچه شستشو بمالید. زیره و زیره میانی را به‌خوبی تمیز کنید و وقت خود را صرف تمیز کردن تمام قسمت‌های زیره کنید. با پارچه‌ای نرم خشک‌کنید. توجه: اگر نیاز به شستن کفی‌های خوددارید، ابتدا آن‌ها را بردارید و با محلول خود تمیز کنید، مطمئن شوید که قبل از قرار دادن دوباره در کفش، به آن‌ها زمان دهید تا خشک شوند.

    ۵- رویه را بشویید. از محلول ملایم و یک برس نرم، مسواک یا یکپارچه مرطوب نرم برای تمیز کردن رویه استفاده کنید. وقت بگذارید و خیلی سخت مالش ندهید. وقتی از ظاهر راضی هستید، از یک حوله میکرو فیبر خشک یا پارچه نرم استفاده کنید تا رطوبت و کثیفی‌های صابونی را تا حد ممکن پاک‌کنید. در صورت لزوم تکرار کنید. سعی کنید از خشک شدن با مالش خودداری کنید زیرا می‌تواند پارچه کفش را فرسوده کند یا تکه‌های کوچک باقیمانده کثیفی را پخش کند.

    ۶- خشک‌کردن هوا: کفش‌های ورزشی خود را در دمای اتاق با هوا خشک‌کنید. همیشه قبل از پوشیدن کفش‌های خود برای تمرین یا فعالیت بعدی، اجازه دهید کاملاً خشک شوند. برای اکثر کفش‌ها، حداقل باید ۸ ساعت طول بکشد تا کاملاً خشک شود.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.