تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    کتونی جورابی

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

     در مقایسه با کفش‌های کلاسیک، یک نوع کفش غیرعادی هستند. کفش‌های کتانی جورابی با پارچه‌ای کش‌دار و قابل‌تنفس، یک کفش ترکیبی هستند - همان‌طور که از نامش پیداست - برای شبیه‌سازی جوراب. زمانی که Balenciaga نسخه کفش ورزشی جورابی خود را در سال 2016 روانه بازار کرد، این استایل به‌سرعت پیروان فرقه‌ای دست‌یافت؛ البته کتانی‌های جورابی از قبل از 2016 نیز وجود داشت.

     امروزه کفش‌های کتانی جورابی همه‌جا را فراگرفته است. شما آن‌ها را در اینستاگرام می‌بینید که توسط اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی با مارک‌های پوشاک فناوری ترکیب‌شده‌اند تا ظاهری پیچیده ایجاد کنند. این کفش‌ها را پای افراد مشهور نظیر بازیگران، خواننده‌ها می‌بینید.

    باعرضه کفش‌های بافتنی که با Balenciaga و Vetements رقابت می‌کنند، تعداد برندهایی که کفش‌های کتانی جوراب مانند تولید می‌کنند در حال افزایش است.

    کتونی های جورابی برای چه مکان‌هایی مناسب هستند؟

    کتونی های جورابی را می‌توان مانند کتونی های معمولی در محل کار، مهمانی، پیاده‌روی و ... مورداستفاده قرار داد. این کتونی ها گزینه بسیار خوبی برای فصل تابستان است. در کورهایی که آب‌وهوای گرم و خشک دارند این کتونی ها استفاده بیشتری دارد. جنس نرم، جریان مناسب هوا در پا و ظاهر فانتزی از ویژگی‌های مهم این نوع کتونی است. البته در استفاده از این کتونی ملاحظاتی نیز وجود دارد. برای مثال در آب به‌راحتی وارد این کتونی ها می‌شود و باعث خیس شدن پا می‌شود (هرچند نمونه‌های ضد آب نیز وجود دارد)؛ ازاین‌رو استفاده از این کتونی ها در فضای بیرونی در مناطق بارانی و فصول سرد توصیه نمی‌شود.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.