تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    معایب کتونی های ایرانی

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    در سال‌های اخیر شاهد ارتقاء کیفیت کتونی های ایرانی بوده‌ایم. یکی از دلایل این امر واردات گسترده کتونی هایی چینی بوده است؛ بااین‌حال هنوز هم کتونی های ایران در مقابل کتونی های خارجی درجه 1، معایب قابل‌توجهی دارند. در زیر برخی از این معایب را ذکر می‌کنیم.

    بو گرفتن کتونی: اغلب مصرف‌کنندگان داخلی از بو گرفتن کتونی های ایرانی شکایت دارند. بو گرفتن از ایرادات کتونی های ایرانی است. اغلب کتونی ها ایرانی پس از چند هفته استفاده مداوم (به‌خصوص در فصل گرم سال) بو می‌گیرند. دلیل این مورد هم به کیفیت مواد اولیه مورداستفاده برمی‌گردد. استفاده از زیرِ های مخصوص یکی از راهکارها برای مقابله با این مشکل است.

    استحکام پایین‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی: کتونی های ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی از استحکام پایین‌تری برخوردارند. افرادی که از کتونی های خارجی استفاده می‌کنند، در صورت پوشیدن کتونی ایرانی متوجه این تغییر می‌شوند. بااین‌حال این فاصله روزبه‌روز در حال کمتر شدن است.

    عدم استفاده از مواد اولیه برگشت‌پذیر: درحالی‌که استفاده از مواد بازیافتی و برگشت‌پذیر به طبیعت دغدغه‌های بسیاری از شرکت‌های سطح 1 دنیاست، چنین دغدغه‌ای حتی به میزان اندک در میان تولیدکنندگان ایرانی دیده نمی‌شود.

    عدم تضمین و ضمانت: اغلب کفش و کتونی های تولیدشده در ایران دارای تضمین و ضمانت واقعی نیستند.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.