تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    زیبا و بادوام

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
     

    زیبایی و دوام مهم‌ترین چیزهایی هستند که هر خریداری به دنبال آن است؛ سه مورد اصلی که بر زیبایی و دوام کفش تأثیرگذار است عبارت‌اند از نوع مواد اولیه، مدل و مهارت کارگران؛ این سه مورد نقش کلیدی در تولید محصولات بادوام و زیبا دارند.

    باوجوداینکه کفش و کتونی نسبت به سایر پوشاک اندازه کوچک‌تری دارند اما تأثیر زیادی در تیپ شما دارد. جدا از مدل کفش، کیفیت مواد اولیه نیز در زیبایی کفش بسیار اهمیت دارد؛ تولیدکنندگان ایرانی مدل‌های مارک‌دار خارجی را خریداری کرده و از روی آن مدل‌های کفش می‌سازند؛ باوجودی که کفش‌های ایرانی تولیدشده به لحاظ ظاهری مانند مدل برند و خارجی خودساخته می‌شوند، اما تفاوت کفش برند با نمونه‌ای که از روی آن تولید می‌شود محسوس است. مدل هر دو کفش یکسان است پس دلیل تفاوت چیست؟ دلیل آن واضح است؛ نوع مواد اولیه مصرفی، نوع دوخت، نوع پیش کاری و... .

    وجود کارگران زبده نیز در تولید محصول بسیار مؤثر است؛ دوخت‌های اشتباه، ایراد در پیشکاری و کج شدن کفش، بی‌دقتی در وردستی، عدم توجه به کنترل کیفیت و کثیف بودن کفش و ... مواردی است که از ناشی بودن کارگران نشئت می‌گیرد.

    یکی دیگری از مواردی که تأثیر مستقیم بر زیبایی کفش دارد، توجه به جزئیات است؛ شرکت‌هایی که کفش‌های برند تولید می‌کنند توجه خاصی به جزئیات محصولات دارند؛

    اصلی کفش‌های تولیدشده در کارخانه تولیدی سون زیبایی و دوام محصولات است.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.