تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    توضیحاتی در مور صنعت چرم

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    چرم ازجمله مواد اولیه بسیار پراستفاده درزمینهٔ تولید کتونی و کفش است. به دلیل اهمیت بالای چرم در تولید کفش و کتونی لازم دیدیم که در اینجا توضیحات کلی در مورد صنعت چرم بین‌المللی ذکر کنیم.

    صنعت جهانی چرم به دلیل تقاضای فزاینده محصولات چرمی در سراسر جهان در حال رونق است، درحالی‌که 10 کشور برتر تولیدکننده چرم در جهان، صادرکنندگان برتر چرم و واردکنندگان چرم همچنان برخی از عوامل اصلی رشد بازار هستند. در سال‌های اخیر، تقاضای فزاینده برای محصولات مد لوکس مانند کیف‌های دستی، کیف پول ،کفش و سایر لوازم جانبی مد که ناشی از افزایش هزینه‌ها برای کالاهای شخصی است، منجر به افزایش سریع تولید چرم و تجارت چرم در سراسر جهان شده است. ازآنجایی‌که بازار جهانی کالاهای چرمی همچنان پرسود است، انتظار می‌رود که بزرگ‌ترین کشورهای تولیدکننده چرم و صادرکنندگان برتر چرم در آینده نزدیک شاهد سود رو به رشدی باشند.

    ممکن است برای فعالین حوزه کفش این سوال پیش بیاید که ارزش صنعت جهانی چرم چقدر است؟ کدام کشور بیشترین تولید چرم را دارد؟ کدام کشور بزرگ‌ترین صادرکننده چرم است؟ کدام کشور بیشترین واردات محصولات چرمی را دارد؟ برترین شرکت‌های چرم در جهان چه کسانی هستند؟ راه‌حل‌های بازار هوشمند B2B Bizvibe به خریداران و تأمین‌کنندگان در صنعت جهانی چرم کمک می‌کند تا یکدیگر را بیابند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، چرخه‌های خرید و منبع یابی را کوتاه کنند و رشد سود را به حداکثر برسانند.

    بررسی اجمالی صنعت چرم جهانی

    صنعت چرم یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های تولیدی است. مواد اولیه مورداستفاده در صنعت چرم از صنعت دامداری یا دام‌پروری مشتق می‌شود و سپس طی چندین فرآیند ازجمله دباغی و تکمیل و غیره انجام می‌شود. - محصولات نهایی مانند کفش‌های چرمی، کیف‌های چرمی، لباس‌های چرمی و غیره. بر اساس گزارش اخیر تحقیقات گراند ویو، اندازه بازار جهانی کالاهای چرمی در سال 2017 به 414.0 میلیارد دلار آمریکا رسیده است، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 629.65 میلیارد دلار برسد که نشان‌دهنده رشد  قوی بیش از 5.4 درصد در طول دوره پیش‌بینی است. افزایش هزینه‌ها برای کالاهای شخصی به دلیل افزایش آگاهی مد، یکی از دلایل اصلی رشد این بازار است. افزایش قدرت خرج کردن مشتری، تغییر سبک زندگی و افزایش ضریب نفوذ تلفن‌های هوشمند نیز به رشد بازار کمک می‌کند. افزایش آگاهی از طریق کانال‌های آنلاین، مصرف‌کنندگان را به خرید جدیدترین و منحصربه‌فردترین طرح‌های اجناس چرمی تشویق می‌کند. علاوه بر این، افزایش تعداد زنان شاغل در سراسر جهان منجر به افزایش علاقه به کالاهای شخصی مانند کیف‌دستی و کفش می‌شود که به رشد بازار کمک می‌کند. ازنظر جغرافیایی، آسیا پاسیفیک در حال حاضر بزرگ‌ترین بازار چرم و کالاهای چرمی است، این منطقه در سال‌های اخیر بیشترین درآمد را برای کالاهای چرمی در جهان داشته است. انتظار می‌رود کشورهای درحال‌توسعه مانند هند، چین و دبی در آینده نزدیک بیشترین تقاضای بازار را داشته باشند که عمدتاً به دلیل افزایش درآمد قابل‌تصرف و افزایش تمایل به کیف‌ها و لوازم جانبی چرم طراحی‌شده است. آمریکای شمالی همچنین یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این صنعت ازنظر واردات چرم و مصرف محصولات چرمی را در اختیار دارد.

    10 کشور برتر تولیدکننده چرم در سال 2020

    چین

    برزیل

    روسیه

    هند

    ایتالیا

    کره جنوبی

    آرژانتین

    آمریکا

    مکزیک

    ترکیه


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.