تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    فروش عمده کتونی در کیش

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    جزیره کیش مکانی بسیار عالی برای تفریح با مردمی معربان و خونگرم است. فروش کتونی در جزیره کیش آمار بسیار بالایی دارد؛ بااین‌حال به دلیل نبود شناخت کافی در مورد صنعت تولید کتونی و همچنین نبود نیروی کاری، تولیدکننده‌ها فعالیتی درزمینهٔ کفش و کتونی در این جزیره ندارند. کلیه کتونی ها و کفش‌های موجود در کیش از کشورهای هم‌جوار منطقه و همچنین از شهرهای مختلف ایران وارد می‌شوند.

    نکته‌ای که در مورد شرایط خاص این شهر وجود دارد این هست که این شهر جزو شهرهای مناطق آزاد محسوب می‌شود. ازاین‌رو کالاهای ورودی که از کشورهای مختلف بدون محاسبه عوارض گمرکی در کیش عرضه می‌شوند. ازاین‌رو قیمت‌های کتونی های خارجی در این جزیره بسیار پایین‌تر از نقاط مختلف کشور است. این امر باعث موجب ایجاد رقیبی جدی برای تولیدکنندگان داخلی در این منطقه شده است. واضح است که هر تولیدکننده کتونی داخلی توان رقابت با تولیدکنندگان خارجی کتونی ندارد. تنهای تولیدکنندگانی که محصولات باکیفیت و قسمت مناسب ارائه می‌دهند می‌توانند برای خود شانسی برای رقابت با کتونی های خارجی قائل باشند.

    ما نیز با ارائه کتونی هایی باکیفیت بالا و قیمت پایین سعی در ارائه محصولات خود در کیش داریم. ما شرایط ویژه‌ای برای مشتریان خود در کیش در نظر گرفته‌ایم. با ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری از محصولات باکیفیت و قیمت‌های استثنائی ما بدانید.

    تولید کتونی در کیش

    همان‌طور که در بالا گفته شد به دلایل مختلفی که وجود دارد تولید کتونی در جزیره کیش میسر نیست؛ بااین‌حال ما سفارش‌ها مشتریان و خریداران عمده کفش در کیش را دریافت کرده و پس از تولید ارسال می‌کنیم.

    خرید کفش و کتونی در کیش

    اگر به دنبال خرید کتونی به‌صورت عمده در کیش هستید لازم می‌دانیم که عرض کنیم به دلیل اینکه در این جزیره تولیدکننده مطرحی وجود ندارد، اغلب کسانی که فروشنده عمده کفش و کتونی هستند واسطه و صرفاً فروشنده هستند. پس بهترین کار این هست که تولیدکننده‌های معتبر کفش را یافته و از آن‌ها خرید کنید.

    اما در صورتی که صرفاً قصد خرید تک جفتی دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید کیش خرید خود را انجام دهید.

     انتخاب کتونی بر اساس شرایط آب و هوایی

    شرایط آب و هوایی در انتخاب نوع کفش و کتونی مؤثر است. مهم‌ترین عوامل در شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی و فصول سال است. در حال حاضر روزبه‌روز به فصل بهار نزدیک‌تر می‌شویم و هوا روزبه‌روز به سمت گرم شدن پیش می‌رود. خرید پوشاک ازجمله خرید کفش و کتونی جدید نیز از دغدغه‌های افراد در هنگام فرارسیدن سال جدید است. یکی از مواردی که در خرید کفش و کتونی باید حتماً در نظر بگیرید شرایط آب و هوایی هست. تولیدکنندگان کتونی انواع مختلف کتونی با مواد و قابلیت‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از کتونی ها بسیار پوشیده هستند و از موادی ساخته‌شده‌اند که پا را گرم نگه می‌دارند. برخی دیگر نیز برای فصول گرم تولید می‌شوند.

    چه نوع کفش‌هایی برای فصول گرم مناسب هستند

    کفش‌هایی با کفی راحت تولیدشده باشند و مواد قابل‌تنفس مانند بوم یا پنبه ساخته‌شده باشند بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرم هستند.

    کفش‌های مناسب برای فصول سرد

     کفش‌هایی که مواد غیرقابل‌تنفس مانند چرم، لاستیک یا سایر مواد باقابلیت‌های مشابه هستند گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال هستند. چکمه، پوتین، بوت و نیم بوت ازجمله کفش‌های مناسب برای پوشیدن در فصول سرد هستند.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.