تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    کفش مناسب برای افراد چاق و افراد مبتلا به بیماری های پا

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    برخی از ما با اضافه‌وزن مشکل‌داریم و برای حمایت از وزن و فرم پای خود به کفش‌های متفاوت و با ویژگی‌های متفاوت نیاز داریم. این نوع کفش پیاده‌روی نه‌تنها برای افراد دارای اضافه‌وزن بلکه برای زنان باردار نیز مناسب است. این افراد به‌راحتی می‌توانند با این کفش کنار بیایند. همچنین این کفش‌ها بار روی پا را کاهش دهید و درنتیجه از صدمات احتمالی جلوگیری می‌کند. سایز مزایایی که کفش‌های مناسب برای افراد ایجاد می‌کنند به شرح زیر است

    مناسب برای کف پای صاف

    مناسب برای بیماری‌های پا، مناسب برای مشکلات زانو و...

     همان‌طور که انجام یک برنامه عاقلانه پیاده‌روی یک‌راه عالی برای بهبود سلامت شما است؛ انتخاب کفش مناسب پیاده‌روی را جدی بگیرید وگرنه نتیجه معکوس خواهید گرفت. خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان این موضوع را هنگام طراحی کفش پیاده‌روی در نظر دارند. در زیر فهرستی از بهترین کفش‌های پیاده‌روی برای افراد دارای اضافه‌وزن آورده شده است.

    کفش پیاده‌روی برای افراد دارای اضافه‌وزن چیست؟ من در اینجا توصیه‌هایی را در مورد بهترین کفش‌های پیاده‌روی برای افراد دارای اضافه‌وزن لیست می‌کنم. بر این اساس، امیدواریم که همه شما بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که با تقاضا و میل شما مناسب‌ترین باشد.

     بهترین کلی: کفش ورزشی Skechers Equalizer Persistent Slip-On مموری فوم سبک‌وزن، ضربه‌گیر و نسبتاً ضخیم است، زیرِ کششی انعطاف‌پذیر است. این باعث می‌شود که مانند راه رفتن روی ابرها باشد.

     بهترین برای مردان دارای اضافه‌وزن: کفش ورزشی توری Skechers Energy Afterburn "دکتر این کفش گلف را برای پیاده‌روی طولانی‌مدت، حمایت خوب و احساس راحتی، کار روی کف سیمانی، بادوام برای اضافه‌وزن به‌شدت توصیه می‌کند.

     بهترین برای زنان چاق: کفش پیاده‌روی Brooks Womens Addiction Walker 2 کفش‌های پیاده‌روی چاق، مقاوم در برابر لغزش، ساپورت خوب برای زنان چاق، برای درمان فاسیای کف پا، درد قوس کف پا، درد مفاصل، درد پا و پرون شدن بیش‌ازحد مفید است.

    بهترین در راحتی: کفش دویدن ASICS Gel-Venture 6 کفش دویدن ژل ونچر 6 زنانه ASICS برای هر دختری، نه‌تنها برای افراد دارای اضافه‌وزن، سرمایه‌گذاری ارزشمندی خواهد بود.

     بهترین برای ورم کف پا ASICS Women's GEL-Venture 5 کفش‌های عالی برای پرستاران، صافی کف پا، قوس بلند، زانوهای بد یا کمردرد. این بهترین کفش پیاده‌روی آسیکس برای فاشیای کف پا در سال 2021 است.

    بهترین برای قوس‌های بلند: ASICS Women’s Gel-Venture 6 بهترین کفش دویدن زنانه، وزن بدن را تحمل می‌کند، شوک را جذب می‌کند، بسیار راحت است، باید برای دونده تریل داشته باشد. سبک‌ترین کفش‌ها: Nike Air Zoom Pegasus 36 Running این مورد از نایک یک کفش ورزشی فوق‌العاده سبک است Nike Air Zoom Pegasus 36 به‌خوبی مناسب و به‌اندازه کافی سبک است تا از دویدن پشتیبانی کند.

     بهترین کفش‌های مد روز: آدیداس زنانه اولترا بوست وقتی فهمیدم این مدل از سریال‌های تلویزیونی Game of Thrones الهام گرفته‌شده است، بسیار شگفت‌زده شدم. Ultra Boost زنانه آدیداس بارنگ‌ها و جزئیات نجیب طراحی‌شده است.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.