تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    سرمایه لازم برای راه اندازی مجموعه تولیدی کفش

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
     

    بسیاری از دوستان در مورد سرمایه لازم برای راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی کفش سؤال می‌کنند. یک کارفرما برای راه‌اندازی تولیدی کفش حداقل نیاز به داشتن صد میلیون تومان سرمایه (در سال 1399)برای خرید تجهیزات موردنیاز نظیر چرخ، دستگاه برش، دستگاه پرس، اجاره محل و ... دارد. در کنار این امر هزینه جهت خرید مواد اولیه و مدل‌سازی و ... را نیز باید اضافه کنید که این موارد بین 50 تا 100 میلیون دیگر سرمایه نیاز دارد. در کل با حدود 150 تا 200 میلیون تومان می‌توانید یک تولیدی کفش راه‌اندازی کنید. اما بایستی این مورد را بدانید که این مبلغ سرمایه صرفاً برای شروع کار است.

    se7enshoesphoto

    تولیدی کفش از جمله مشاغلی هست که فراز و نشیب بسیاری دارد. برای محاسبه دقیق‌تر کسب‌وکارتان در تولید کفش کلیه احتمالات را باید در نظر بگیرید. ممکن است شما نتوانید برای مدت طولانی کفش‌های تولیدی خود را به فروش برسانید و باید اصطلاحاً از جیب بخورید. بهتر است بدانید که بسیاری از فروشندگان و خریداران کفش به‌صورت چکی خریدوفروش می‌کنند. اگر تازه‌کار هستید بهتر است کسی شما را به بازاریان و سایر کسبه‌ای که با آنها سروکار دارید معرفی کند. در صورتی که فروشندگان مواد اولیه و همکاران شما به شما اعتماد کنند می‌توانید به‌صورت شرایطی و قسطی مواد اولیه خریداری کنید.

     هزینه‌هایی نظیر حقوق کارگران، مواد اولیه و... به‌صورت روزبه‌روز به هزینه‌های شما اضافه می‌شود. البته در صورتی که بتوانید کالای خود را به فروش برسانید این هزینه‌ها به‌سرعت جبران می‌شود. اما در کل هنگام راه‌اندازی تولیدی کفش بدترین حالت‌های ممکن را در نظر بگیرید زیرا کار تولیدی کفش فراز و نشیب زیادی دارد و ممکن است شما را با چالش‌های فراوانی روبرو کند.

    اکثر افرادی که در زمینه تولید کفش فعالیت دارد مدت زمانی را به‌عنوان کارگر یا کارمند در مراکز تولید کفش فعالیت داشته‌اند. در صورتی که هیچ سابقه‌ای در زمینه تولید کفش ندارید پیشنهاد می‌دهیم به‌سرعت شروع به راه‌اندازی تولیدی کفش نکنید و برای مدتی در مراکز تولیدی کارکنید تا با بازار و شرایط کار این کالا آشنا شوید.

    تولیدی کفش با فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی روبرو است. این کار نیاز به پشتکار و تلاش بسیار زیادی دارد هرگز این امر را مسئله‌ای ساده و راحت در نظر نگیرید و با دقت فراوان و آگاهی کامل به این حوزه وارد شوید. بسیاری از افراد با راه‌اندازی کارگاه تولید کفش توانسته‌اند موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند. اما بسیاری از افراد نیز به دلیل عدم توانایی در اداره کارگاه تولیدی کفش سرمایه خود را ازدست‌داده‌اند.

    فروش کفش به‌صورت چکی:

    یکی از چالش‌های تولیدکنندگان کفش، فروش کفش به‌صورت چکی هست. بازار کفش از جمله بازارهایی هست که در آن آمار چک برگشتی بسیار بالاست. متأسفانه افراد سودجو از شرایط فروش چکی در بازار کفش سوءاستفاده کرده و وارد این بازار شده‌اند. توصیه ما به تولیدکنندگان کفش این هست که همواره سعی کنند تولیدات خود را به‌صورت نقدی به فروش برسانند. در صورت فروش چک همواره سعی کنید با افرادی که کاملاً قابل‌اعتماد و مطمئن هستند معامله کنید.

    sportsneakers

     دلایل عدم موفقیت در بازار کفش

    تولید کفش همان‌طوری که شغلی پرسودی است، شغلی با ریسک بالایی نیز می‌باشد. تولیدکنندگان کفش بسیاری در مدت‌زمان کوتاهی دچار ورشکستگی شده‌اند و شاهد ازدست‌رفتن دارایی و سرمایه خود بوده‌اند. عدم موفقیت در زمینه تولید کفش دلایل فراوانی دارد که در زیر به توضیح برخی از این دلایل می‌پردازیم.

    - عدم آشنایی کافی با پروسه تولید و فروش کفش

    - نداشتن سرمایه کافی

    - عدم توانایی در فروش محصولات

    - عدم آشنایی با شرایط بازار

    - تولید کفش‌های بی‌کیفیت

    - عدم توانایی در جذب نیروهای کارآمد

    - عدم توانایی در انتخاب مدل‌های جذاب

     فروش کفش

    توانایی در فروش کفش و کتونی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هست که یک تولیدکننده باید داشته باشد. یک تولیدکننده اگر هرچقدر هم محصولات با کیفیتی تولید کند اما توان فروش نداشته باشد قطعاً شکست خواهد خورد.

    تولیدکننده از چند طریق می‌تواند محصولات خود را به فروش برساند؛ در زیر روش‌های فروش محصولات کفش را ذکر می‌کنیم.

    عرضه در بازار کفش‌فروشان

    در این روش که سنتی‌ترین روش فروش کفش است، تولیدکننده نمونه‌ای از تولیدات خود را به عمده‌فروشان مستقر در بازار کفش عرضه می‌کند. عمده‌فروشان نیز نمونه را به خریداران عمده نشان می‌دهند و در صورتی که خریداری برای کفش یافت شود عمده‌فروش سفارش تولید را به تولیدکننده می‌دهد.

    عرضه در شهرستان‌ها

    عرضه محصولات کفش در شهرستان‌ها نیز از روش‌های فروش کفش است. در این روش باتوجه‌به رفت‌وآمد فروشنده به شهرستان‌ها و ارائه قیمت‌های پایین در برخی شهرستان‌ها، تولیدکننده سود کمتری از فروش کفش به دست می‌آورد.

    فروش از طریق شبکه‌های مجازی

    در سال‌های اخیر تولیدکنندگان و فروشندگان کفش از شبکه‌های اجتماعی جهت فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. استفاده از این شبکه‌های اجتماعی به‌قدری افزایش‌یافته است که بسیاری از فروشندگان صرفاً از این طریق اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حوزه کفش هستند. حتی مشتریانی که از طریق وب‌سایت با مجموعه‌ها تماس می‌گیرند درخواست ارسال آدرس شبکه‌های اینستاگرام و تلگرام فروشندگان و تولیدکنندگان می‌کنند.

    با این تفاصیل به‌شدت پیشنهاد می‌شود که تولیدکنندگان و فروشندگان به‌صورت ویژه اقدام به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ذکر شده نمایند.

    مطالب مرتبط

    انتخاب مدل کفش

    بازار کفش اسلامشهر

    تولید کتونی در تهران

    بهترین تولید کننده کفش در اسلامشهر

    فروش کفش بوتیکی

    کفش اسپرت

    کفش بوتیکی

    درباره ما

    گالری تصاویر

    کلیه پست ها


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.