تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    ۱۰ کشور برتر تولید کننده کفش در جهان

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
     

    ۱۰ کشور برتر تولید کننده کفش در جهان

    تنها با احتساب صادرات، در سال 2014 فروش کفش در سراسر جهان به 60.4 میلیارد دلار رسید. قاره اروپا با بالاترین ارزش دلاری صادرات کفش چرمی پیشتاز بود که در سال 2014 به 29.2 میلیارد دلار رسید. این ارقام حاکی از افزایش 32.1 درصدی بین سال‌های 2010 و 2014 است. نکته قابل‌توجه این است که کشور ویتنام فروش صادرات کفش خود را 150 درصد در این دوره بهبود داده است. در همین حال، فروش هند 58.6 درصد افزایش یافت. آنچه یک کشور را به تولیدکننده برتر کفش تبدیل می‌کند ممکن است به چندین عامل نسبت داده شود. این‌ها شامل کارگران، هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری و البته تقاضا می‌شود.  در زیر 10 کشور برتر درزمینه تولید کفش را ذکر می کنیم.

    1-ترکیه 175 میلیون جفت در سال: ترکیه سالانه حدود 175 میلیون جفت کفش تولید می‌کند. صنعت پررونق چرم ترکیه زمینه خوبی برای تولید کفش آن فراهم کرده است. تولیدکنندگان کفش در اینجا چکمه، کفش ورزشی و دمپایی تولید می‌کنند. این کشور حدود 6887 شرکت تولیدکننده کفش دارد.

    9-. ایتالیا 205 میلیون جفت در سال: ایتالیا حدود 205 میلیون جفت کفش در سال تولید می‌کند و برندهای معروف و چرم آن ازجمله کفش‌های موردعلاقه‌ی دنیا هستند. ایتالیا به خاطر گروه‌های کوچک تولیدی‌اش که کفش‌های طراحی‌شده برای مدهای ایتالیایی تولید می‌کنند، معروف است. ایتالیا اغلب کفش‌های گران‌قیمت زنانه و مردانه برای خرده‌فروشی در سراسر جهان تولید می‌کند.

    8-. مکزیک 245 میلیون جفت در سال: مکزیک نیز سالانه حدود 245 میلیون جفت کفش تولید می‌کند که با تایلند قابل‌مقایسه است. نیروی کار ماهر محلی، طرح‌های خوب و مواد باکیفیت، همگی این کشور را به یک پایگاه تولیدی برای صادرکنندگان کفش تبدیل کرده است. چکمه‌های کابوی معروف آن‌هم برای خرده‌فروشی و هم برای صادرات به‌صورت دستی تولید می‌شوند.

    7- تایلند 245 میلیون جفت در سال: تایلند سالانه 245 میلیون جفت کفش در سال تولید می‌کند. حوزه تولید کفش آن شامل کفش‌های ورزشی، کفش‌های دانشجویی، صندل و کفش‌های مد است. دسترسی تایلندی به چرم باکیفیت خوب و قیمت عمده‌فروشی پایین، این کشور را به رویای خریداران کفش تبدیل کرده است.

    6-. پاکستان 295 میلیون جفت در سال: پاکستان با تولید 295 میلیون جفت کفش در سال ششمین گزینه در لیست ما هست. تعدادی از برندهای بین‌المللی کفش از کشورهای مختلف، تأسیسات تولید محلی خود را در این کشور نیز پایه‌گذاری می‌کنند.

    5- اندونزی 660 میلیون جفت در سال: اندونزی سالانه حدود 660 میلیون جفت کفش تولید می‌کند. این رقم شامل کفش‌هایی است که برای مردم محلی تولید می‌شوند و همچنین کفش‌هایی که برای برندهای بین‌المللی صادر می‌شوند. دستمزد پایین و کیفیت کار خوب حتی تولیدکنندگان کفش از چین و کره را به خود جلب کرده است.

    4- ویتنام 760 میلیون جفت در سال: ویتنام سالانه 760 میلیون جفت تولید می‌کند که در سال‌های اخیر تولید خود را تقریباً 150 درصد افزایش داده است. شگفت‌آورتر اینکه این محصول دارای قابلیت صادرات 90 درصدی است. تولید کفش ویتنامی از کفش چرمی تا بوم، و کفش ورزشی تا صندل را شامل می‌شود.

    3- برزیل 895 میلیون جفت در سال: برزیل با تولید سالانه 895 میلیون جفت کفش تولید می‌کند، رقمی که هم صادرات و هم فروش داخلی آن را به خود اختصاص می‌دهد. چرم مرغوب و دستمزد کم این امکان را برای بازار کفش برزیل فراهم کرده است. صنعت کفش برزیل نیز در حال گسترش بازار صادراتی خود است.

    2-. هند 2.1 میلیارد جفت در سال: هند با تولید سالانه 2.1 میلیارد جفت کفش در سال در رتبه دوم قرار دارد. تولید آن در سال‌های اخیر 50 درصد افزایش‌یافته است. چرم  باکیفیت بالا و کارگر قیمت پایین چنین افزایشی را ممکن کرده است. همچنین به کاهش مالیات غیرمستقیم هند به 6 درصد کمک کرد. تمرکز اصلی کفشداران هندی بر روی کفش مردانه است.

    1. 1. چین6 میلیارد جفت در سال: چین سال‌هاست که تجارت تولید کفش را رهبری می‌کند و با تولید سالانه 12.6 میلیارد جفت کفش بزرگ‌ترین تولیدکننده کفش در جهان است. مجموع تولید سالانه آن در مقایسه با کل تولید برخی از گروه‌های صادرکننده در سایر کشورها بسیار زیاد است. بازار داخلی بزرگ، افزایش حداقل دستمزد و اضافه‌کاری در سرتاسر چین (که به مصرف‌کنندگان داخلی درآمد اختیاری بیشتری می‌دهد) و ارز قوی‌تر، همگی به حفظ چنین تولید عظیمی کمک می‌کنند.

    منبع: https://www.plustenz.com/2020/07/top-10-footwear-manufacturer-countries.html


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.