تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    مشکلاتی که پوشیدن کفش های نامناسب برای پا ایجاد می کنند.

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    درحالی‌که پاهای شما در تمام طول روز شما را از جایی به مکان دیگر منتقل می‌کنند، این کفش‌های شما هستند که از پاهای شما محافظت می‌کنند. سال‌های زیادی است از کفش برای محافظت پا استفاده می‌شود. قدیمی‌ترین کفشی که در حال حاضر موجود است یک کفش چرمی است که قدمت آن به 3500 سال قبل از میلاد بازمی‌گردد. کفش‌ها از پاهای شما در برابر بریدگی، نیش حشرات، دمای شدید و سوختگی محافظت می‌کنند. متأسفانه، کفش‌های نامناسب درواقع می‌توانند بیشتر از اینکه فایده داشته باشند، ضرر داشته باشند. کفش‌هایی که به‌درستی مناسب نیستند می‌توانند در بسیاری از بیماری‌ها از رشد ناخن‌های پا گرفته تا انگشتان چکشی نقش داشته باشند.

    کفش‌های نامناسب می‌توانند تأثیرات منفی روی پای شما داشته باشند. در زیر برخی از این تأثیرات را ذکر می‌کنیم.

    • ناخن‌های فرورفته: رشد ناخن پا زمانی اتفاق می‌افتد که ناخن پای شما درواقع در پوستی که بستر ناخن شما را احاطه کرده است رشد کند. اگر ناخن‌هایتان را خیلی کوتاه یا خیلی گرد کنید یا اگر کفش‌هایتان خیلی تنگ باشد، این اتفاق می‌افتد. اگر کفش‌هایتان تنگ است، ناخنتان جایی ندارد و به‌زور وارد پوست اطراف ناخن‌هایتان می‌شود. این باعث التهاب، تورم و حساسیت می‌شود. برای جلوگیری از رشد ناخن‌ها، ناخن‌های خود را مستقیماً با ناخن‌گیر کوتاه کنید. هر کفشی را که باعث می‌شود انگشتان پایتان «گیر» کند، جایگزین کنید.
    • تاول: شاید شایع‌ترین بیماری پا، تاول‌ها در اثر اصطکاک ایجاد شوند و تقریباً در هر نوع کفشی ازجمله کفش‌های کتانی جدید و حتی انواع خاصی از صندل‌ها ایجاد می‌شود. برای کاهش خطر تاول: کفش سایز مناسب بپوشید جوراب یا جوراب ضد رطوبت بپوشید قبل از پوشیدن کفش‌های جدید آن‌ها را در روز بپوشید نکته: ازآنجایی‌که تاول‌ها ممکن است عفونی شوند، مهم است که فوراً تاول‌ها را تمیز کرده و بانداژ کنید.
    • درد پاشنه پا: اگر اول صبح پاهای شما درد می‌کند - حتی اولین قدم‌هایتان - ممکن است فاسیای کف پا داشته باشید. فاشیای پلانتار با التهاب فاسیای کف پا مشخص می‌شود. ممکن است با صافی کف پا یا افزایش ناگهانی فعالیت شما، مانند تمرین برای ماراتن، ایجاد شود. باکمال تعجب، درد پاشنه پا می‌تواند با پوشیدن کفش‌های نامناسب تشدید شود.
    • بونیون: بونیون مانند برجستگی در پایه انگشت شست پا به نظر می‌رسد، اما درواقع مفصل شما به سمت بیرون، بیرون زده است. هنگامی‌که انگشت شست پا بیش‌ازحد فشار داده می‌شود - مانند قرار گرفتن در یک جفت کفش رکابی باریک - روی مفصل فشار وارد می‌شود و قرمز و حساس می‌شود. بونیون ها ممکن است در اثر بیماری‌هایی مانند آرتریت ایجاد شوند، اما کفش‌های باریک علائم را بدتر می‌کنند. اگر در حال حاضر بونیون دارید، از کفش‌های باریک یا نوک‌تیز خودداری کنید. پوشیدن کفش مناسب باپاشنه کوتاه یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای مدیریت بون‌های خفیف انجام دهید.
    • بیماری پای ورزشکار: در حالی که پای ورزشکار اغلب به دلیل کمبود کفش منقبض می‌شود (مانند نپوشیدن کفش‌های دوش در رختکن)، ممکن است با پوشیدن کفش‌های نامناسب، پای ورزشکار ایجاد شود. اگر کفش‌هایتان خیلی تنگ است، پاهایتان نمی‌توانند نفس بکشند. این امر به‌ویژه در مورد کفش‌های بدن‌سازی شما مرتبط است، زیرا در هنگام پوشیدن آن‌ها بیشتر عرق می‌کنید. نکته: همیشه اطمینان حاصل کنید که کفش‌های تمرینی شما به‌درستی جا می‌شوند و اجازه دهید در بین تمرین‌های شما کاملاً در هوا خشک شوند.
    • انگشت چکشی انگشت چکشی وضعیتی است که مفاصل انگشتان دوم، سوم، چهارم و پنجم را درگیر می‌کند. انگشت چکشی باعث خم شدن غیرعادی مفاصل می‌شود، بنابراین انگشتان پا ممکن است به‌جای اینکه روی زمین صاف شوند، خم شوند. برای دادن فضای موردنیاز انگشتان پا، به کفش‌هایی با یک جعبه پنجه پهن نیاز دارید. این بدان معنی است که کفش‌های باریک یا نوک‌تیز می‌توانند انگشت چکشی را حتی بیشتر ناراحت کنند. هر زمان که پاهای شما درد می‌کند، بهتر است به بدن خود گوش دهید. گاهی اوقات به این معنی است که از کفش‌های شیک اما نامناسب صرف‌نظر کنید و به‌جای آن‌یک جفت سازگارتر انتخاب کنید.

    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.