تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    فروش عمده کتونی

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    مراکز فراوانی در تهران و سراسر کشور وجود دارند که خدمات فروش عمده کفش و کتونی را انجام می‌دهند. بسیاری از این مجموعه‌ها واسطه و اصطلاحاً دلال هستند. این مجموعه‌ها خود اقدام به خرید عمده کتونی و کفش از تولیدکنندگان می‌نمایند و همین‌طور کفش را به‌صورت عمده به فروشندگان می‌فروشند. متأسفانه برخی از این واسطه‌ها به معضل بزرگی برای صنعت کفش تبدیل‌شده‌اند. برخی از این افراد همواره به دنبال خرید محصولات ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت  هستند. حتی در مواردی این افراد خود درخواست تولید باکیفیت پایین می‌دهند. این افراد کفش بی‌کیفیت را باقیمت بالا در بازار عرضه می‌کنند و سود بالایی می‌برند. ازاین‌رو درصورتی‌که اقدام به خرید کفش به‌صورت تکی می‌کنید همواره سعی کنید از فروشندگان معتمد خریداری کنید.

    مجموعه کفش سون خدمات فروش عمده کتونی را انجام می‌دهد. این مجموعه با تولید روزانه بیش از 1000 جفت کتونی از مهم‌ترین کارخانه‌های تولید کتونی در کشور است. ما محصولات تولیدی خود را با مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت عمده در بازارهای کفش عرضه می‌کنیم. درصورتی‌که تمایل به خرید عمده کفش و کتونی دارید مجموعه کفش سون بهترین گزینه برای شما است.

    فروش عمده محصولات به‌صورت کارتنی و در تعداد بالای انجام می‌شود. ارسال محصولات از طریق اسنپ، وانت، کامیون و پست پیش تاز انجام می‌شود.

    تولید عمده کفش

    تولید عمده کفش نیازمند اجرای برنامه‌های پیچیده و کارآمدی است. یک کفش باکیفیت قبل از تکمیل، مراحل متعددی از تولید را پشت سر می‌گذارد. بسته به مدل کفش و طراحی کننده کفش، تعداد مراحل مربوط به تولید کفش متفاوت است. برای تولید یک کفش ممکن است تا ده‌ها مرحله طی می‌شود. درگذشته تولیدکنندگان کفش مسئول كل فرآيند تولید کفش بودند. اما امروزه بخش‌های تخصصی در کارخانه کفش مراحل مختلف تولید را انجام می‌دهند. هر بخش وظیفه به خصوصی را بر عهده دارد و تنهای در حیطه کاری خودکار می‌کند. این روش تقسیم‌کار به‌عنوان روش کاری تودرتو شناخته می‌شود. به‌محض انجام هر بخش با وظایف مربوطه، کفش مردانه به مرحله بعدی فرایند تولید ارسال می‌شود.

    به‌طورکلی، انواع وظایف که هرکدام بر عهده یک واحد تخصصی است به شرح زیر است:

    -انتخاب مدل

    -طراحی مدل (طراحی ترسیم، طراحی کفش

    -برش‌کاری (قطعات فوم یا چرم موردنیاز کفش تولید می‌شود)،

    -دوختن (قطعاتی کفش به هم دوخته می‌شوند)،

    -پیشکاری یا مونتاژ وظیفه چسباند پسته‌ای دوخته‌شده به زیرِ کفشِ را برعهده دار.

    -کنترل کیفیت

    هر یک از مراحل بالا خود دارای چند مرحله مختلف می‌باشند.

    قیمت عمده کتونی

    هرچه تعداد خرید بیشتر باشد، فروشنده دست بازتری در ارائه تخفیفات بیشتری دارد. دلیلش واضح است، فروش بیشتر سود بیشتری در پی خواهد داشت؛ زمان و انرژی کمتری نیز از فروشنده می‌گیرد. واضح است در این صورت سفارش خرید بیشتر، فروشنده نیز تمایل به ارائه تخفیف‌های بیشتر خواهد داشت.

    ما فروش عمده کتونی را با مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌کنیم.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.