تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    تولید کتونی در تبریز

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

     تبریز از شهرهای به نام در تولید و عرضه کفش و کتونی است. کفش تبریز در ایران بسیار شناخته‌شده و مشهور است. در شهر تبریز مراکز تولیدی و کارخانه‌های فراوانی درزمینهٔ تولید کتونی و کفش فعالیت دارند. علاوه بر خود شهر تبریز در شهرستان‌های اطراف آن نیز تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. این شهر از اولین شهرهایی بود که تولیدات آن بر سر زبان‌ها افتاد.

    اما چرا این شهر برای تولیدکنندگان و خریداران عمده کفش و کتونی اهمیت فوق‌العاده دارد؟ تبریز به لحاظ صنعتی جزو 5 شهر بزرگ صنعتی کشور است. به لحاظ جغرافیایی نیز تبریز فاصله بسیار کمی با کشورهایی نظیر ارمنستان، آذربایجان و ترکیه قرار دارد. همسایگی با این کشورها موقعیت ممتاز و ویژه‌ای برای تولیدکنندگان این شهر ایجاد کرده است. تولیدکنندگان کفش به‌راحتی و با هزینه کم تولیدات  می‌توانند تولیدات خود را به  کشورهای  همسایه  صادر کنند. همچنین واردکنندگان کفش و کتونی نیز به‌راحتی می‌توانند برندهای خارجی این محصولات را وارد کشور کنند. بسیاری از مواد اولیه تولید کفش و کتونی نیز این از این کشورها و از طریق تبریز وارد می‌شود. بسیاری ز تاجران و سرمایه‌داران تبریز نیز در این زمینه فعالیت دارند.

     

    shoesintabriz

    shoesbazar

    se7enshoes.ir14000309 3

    تولیدی کفش سون نیز فعالیت ویژه‌ای در این شهر دارد. یکی از اقدامات و فعالیت‌های کفش سون در تبریز فروش کفش به خریداران عمده در این شهر است. می‌دانیم که فروش کفش و کتونی به‌صورت کارتونی و عمده انجام می‌شود. فروشگاه کفش سون نیز محصولات خود را در تعداد کارتن‌های مشخص به خریداران عمده در تبریز عرضه می‌کند.

    فعالیت دیگر ما در تبریز شرکت در نمایشگاه‌های کفشی که در این منطقه برگزار می‌شود است. در بازار تبریز نیز مدل‌های بسیار جدیدی از کفش و کتونی می‌توان یافت. حضور در بازار کفش تبریز و دیدن مدل‌های جدید نیز می‌تواند برای انتخاب و تولید مدل مناسب بسیار مهم باشد.

    صادرات کتونی به عراق

    مجموعه کفش سون در کنار عرضه کتونی های تولیدشده در این مرکز اقدام به صادرات انواع کتونی های تولیدی خود به کشور عراق می‌نماید. خریداران عمده کفش از شهرهای مختلف عراق نظیر سلیمانیه، بغداد و سایر شهرها به شعب فروشگاه‌های سون در ایران مراجعه نموده و محصولات موردنیاز خود را انتخاب می‌کنند. بسیاری از مشتریان عراقی ما نیز با توجه به شناخت و اطمینانی که به مجموعه تولیدی سون دارند بدون حضور در شعب کفش سون و به‌صورت تلفنی اقدام به خرید محصولات موردنیاز خود می‌نماید.

    خرید کتونی از همکاران تولیدکننده

    ما در کنار تولید کتونی در تعداد عمده، اقدام به خرید کتونی از تولیدکنندگانمی نماییم. ما محصولات و کتونی های تولیدشده توسط تولیدکنندگان کفش را با مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت نقدی خریداری کرده و در بازار عرضه می‌نماییم. تولیدکنندگان محترم با استعلام قیمت از ما از حسن نیت و  قیمت‌های بسیار مناسب ما آگاه خواهند شد.

    ارسال مدل جهت تست

    مجموعه کفش سون آمادگی کامل دارد یک جفت از هر یک از مدل‌های درخواستی  را برای تست مشتری به محل ارسال نماید. هزینه ارسال مدل تست کاملاً رایگان است.

    تولید کتونی بافتی در تبریز

    کتونی های بافتی از کتونی های راحت و جذاب است. این کتونی ها مناسب برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان است. در تولید این کتونی ها به‌جای استفاده از فوم در رویه کتونی، از نوعی پارچه استفاده می‌شود. می‌دانیم که یکی از فاکتورهای کفش و کتونی راحت بودن پا در آن است. استفاده از پارچه به‌جای فوم باعث راحتی و خنکی بیشتر پا می‌شود. در تولید این کتانی‌ها از تجهیزات پیشرفته و جدید استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین این تجهیزات دستگاه بافت است که الیاف پارچه را به شکل رویه کفش می‌بافد. کتونی های بافتی در حال حاضر جایگاه بالایی در میان فروشندگان عمده کتونی دارند.

    مواد اولیه تولید کتونی

    در تولید کفش و کتانی لازم اولیه بسیاری استفاده می‌شود. در زیر برخی از این مواد اولیه را نام می‌بریم.

    -فوم

    -زیره

    -چسب

    -کارتن

    -نخ

    -برچسب

    -بند کفش

    و ...

    تشخیص کتانی اورجینال و فیک

    تقریباً تمام تولیدکنندگان کتانی در ایران، مدل‌های خود را از مدل‌های خارجی کپی‌برداری می‌کنند. این تولیدکنندگان یک یا چند مدل کتانی خارجی را خریداری کرده و با کپی‌برداری از مدل آن اقدام به تولید انبوه می‌کنند. بااین‌حال تولیدکنندگان، کتونی تولیدشده را نباید بانام کتونی اصلی به فروش برسانند و نام مرکز تولیدی خود را بر روی بسته‌بندی‌های کتانی قرار می‌دهند. بااین‌وجود برخی تولیدکنندگان داخلی و خارجی در کنار کپی‌برداری از مدل‌های اورجینال کتونی، اقدام به عرضه تولیدات خود با برند اصل و نام‌های معتبر می‌کنند. اینجاست که خریداران باید تفاوت کتونی اصل و کپی را بدانند.

     

    se7enshoesnewproduct14000207 7

    کتونی های اورجینال و فیک در نوع زیره، نوع دوخت، جنس رویه کفش و سایر متریال مورداستفاده در تولید باهم فرق دارند. اما بارزترین موارد تفاوت این دو که خریدار می‌تواند آن را آشکار نیز مشاهده کند زیره کفش، رویه و دوخت است. البته تشخیص کتانی اورجینال و فیک بستگی به کیفیت کار کپی شده دارد. برخی تولیدکنندگان محصولات خود را به‌قدری دقیق و نزدیک به مدل اصلی تولید می‌کنند که شناسایی فیک یا اورجینال بودن آن به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. در اینجا افراد خبره و باتجربه درزمینهٔ کتونی توانایی تشخیص کتونی اورجینال از فیک را دارا هستند.

     


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.