تک فروشی نداریم  

شروع قیمت ها از 240 هزارتومان  

telegram farsgraphic1

    تولید کتونی با کیفیت

    امتیاز کاربران

    ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    افراد دور اندیش جدا از اینکه شرایط مالی خوب یا بدی داشته باشند همواره به دنبال خرید کتونی مرغوب و با کیفیت هستند.کتونی های نامرغوب پار را اذیت می کنند،سریع بو می گیرند و قسمت هایی نظیر زیره و فوم آن به صورت پاره می شود و شکل و ظاهر خود را از دست می دهد.خرید کتونی با کیفیت هم مقرون به صرفه هست و هم اینکه پا را اذیت نمی کند .توصیه ما به خریداران کتونی این هست که همواره سعی کنند کتونی با کیفیت خریداری کنند.

     

    نوآوری‌ها و فناوری کفش‌های ورزشی که سال 2021 را تکان داد:

    دنیای کفش‌های کتانی، دنیایی از نوآوری‌های همیشگی، پر از الگوهای در حال تغییر و ایده‌های تازه است. سال 2021 برای ابتکارات تأثیرگذار کم نبود - نایک، آدیداس، نیو بالانس و سایرین کمپانی‌ها این کار را انجام دادند و در جهت پایداری، دسترسی، دوام و البته موارد دیگر گام برداشتند. حتی برخی ااز کمپانی‌ها شروع به برداشتن گام‌های واقعی در دنیای دیجیتال کردند. در زیر نوآوری‌ها و فناوری‌های کفش ورزشی که در سال 2021 جهان را تکان دادند، آورده شده است.

    درگذشته کفش ورزشی بیشتر از ظاهر یا عملکرد آن مورد قضاوت قرار می‌گرفت. امروزه کتونی ها به‌جز موارد ذکرشده بر اساس تأثیرات زیست‌محیطی آن قضاوت می‌شود. انبوه گازهای گلخانه‌ای تولیدشده توسط تولید پوشاک و کفش ازلحاظ تاریخی بسیار زیاد شده است، بنابراین برندها در تلاش هستند تا با مواد و فرآیندهای ساخت‌وساز نوآوری کنند که هم‌روی زمین آسان است و هم پوشیدن آن آسان است. آدیداس پایداری را به یکی از مؤلفه‌های کلیدی فعالیت تجاری خود تبدیل کرده است و در سال 2021 همه‌چیز از ساخت چرم قارچ گرفته تا ساخت کفش‌های امضای جیمز هاردن از مواد سازگار با محیط‌زیست انجام شد.

    نایک نیز به عرضه ابتکار خود با کربن صفر/صفر اتلاف «Move to Zero» با کفش‌های ورزشی سبک ساخته‌شده از چرم آناناسی PIÑATEX شروع کرد و همچنین کلکسیون جذاب Next Nature را ایجاد کرد که دارای دانک پایین و یک کفش دویدن ساخته‌شده از «. کربن هوای جمع‌آوری‌شده توسط میکروارگانیسم‌ها است.

    دویدن به‌سوی آینده

    کتونی های مخصوص دویدن بیش از همه مستعد نوآوری هستند. کفش‌های جدید دویدن تقریباً یک ثانیه سریع‌تر، یک گرم سبک‌تر، یک‌ذره بادوام‌تر از نسخه‌های سال گذشته هستند، و دوندگان این شانس را داشتند که در سال 2021 برخی از کفش‌های بسیار جذاب را ببندند

    خارج از صفحات فیبر کربنی، پیشرفت‌های دیگر شامل فوم DNA Loft V3 جدید بروکس است که مستقیماً با نیتروژن برای پشتیبانی و انعطاف‌پذیری بیشتر تزریق می‌شود و HOVR Machina 2 جدید Under Armour، که با یک برنامه ترکیب می‌شود تا به دوندگان بازخورد عملکرد در زمان واقعی ارائه دهد. این مورد به دوندگان کمک می‌کند تا گام‌های خود را بهبود بخشند و از دویدن خود بیشترین بهره را ببرند.

    نگاه کن مادر

    بیل باورمن، یکی از بنیان‌گذاران نایک و مربی افسانه‌ای دوومیدانی، به‌طعنه گفت: «اگر بدنی دارید، یک ورزشکار هستید. این جمله به یکی از اصول راهنما نایک تبدیل‌شده است. نایک گام‌های بزرگی برای گسترش گزینه‌های کفش در دسترس خود برداشته‌اند. در سال 2021، آن‌ها با GO FlyEase، اولین کفش هندزفری واقعی، به میخ ضربه زدند. این‌یک طراحی ساده و درعین‌حال درخشان با یک "لولای دو پایدار" است که به آن اجازه می‌دهد در هنگام باز و بسته شدن کامل ایمن باشد. این لولا با یک "کشنده" (در اصل یک نوار مقاومتی) ترکیب‌شده است که از عمل ساده پا زدن کفش به‌عنوان یک قطعه ضروری از تناسب، فرم و عملکرد استفاده می‌کند. این کفش آن‌قدر جالب بود که فوراً فروخته شد و اکنون مرتباً باقیمت 100 دلار یا بیشتر از 120 دلار MSRP خود دوباره فروخته می‌شود.

    با توجه به لباس‌های فناوری و gorpcore که به‌عنوان دو مورد از بزرگ‌ترین گرایش‌های مد در سال 2021 خدمت می‌کنند – به علاوه توجه بیشتر به برندهای فنی مانند Salomon – به نظر می‌رسد که این سالی بود که GORE-TEX عالی ظاهر شد آنچه در مورد محبوبیت کفش‌های مجهز به GORETEX در سبک زندگی از امسال جالب است این است که هم ظریف و هم آشکار بود.

    سلطه دیجیتال

     اگرچه نمی‌توانیم بگوییم که مارک زاکربرگ Air Jordan 1 Mids را می‌پوشد یا نه (اگرچه احتمالاً این کار را می‌کند)، می‌توانیم به شما بگوییم که برندهای کفش، متاورس را به‌عنوان مرز بعدی می‌بینند. نایک و آدیداس علاقه شدیدی به دنیای دیجیتال پیداکرده‌اند و در ابتدا و آزادانه روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند - اولی از طریق مشارکت با Roblox و Fortnite به‌علاوه خرید استودیوهای RTFKT و برنامه‌های علامت تجاری محصولات مجازی، دومی از طریق مشارکت NFT با mavens متاورس مانند Bored. Ape Yacht Club - باعث می‌شود فکر کنیم که ممکن است شاهد مسابقه تسلیحاتی بزرگ بعدی کفش‌های کتانی باشیم. تجربیات مجازی و سایر ویژگی‌های متاورس، راه‌های هیجان‌انگیزی برای نوآوری هستند، آنچه واقعاً جالب است این است که متاورس ممکن است روش‌های اصلی تعامل مصرف‌کنندگان با محصولات را تغییر دهد.

    مقاوم ترین برندهای کتونی

    کفش‌های دویدن خوب ارزان نیستند. قیمت خرده‌فروشی یک جفت کتونی خارجی به‌راحتی می‌تواند بیش از صد دلار باشد. اگر در مورد چیز فانتزی صحبت کنیم - مثلاً یک کفش دویدن با جدیدترین رویه پر وزن و صفحه کربنی - پرداخت 160 تا 250 دلار عادی شده است.

    وقتی چنین پولی را خرج می‌کنید، می‌خواهید کفش دویدن شما دوام زیادی داشته باشد. اما نمی‌توان به‌صورت دقیق گفت که یک کفشی که در بار اول می‌بینیم چقدر دوام می‌آورد. ما فهرستی از کفش‌های بادوام تهیه‌کرده‌ایم که در زیر نام می‌بریم.

    • · Addidas Sambas.
    • · New Balance 574 Classics.
    • · Asics Gel Nimbus.
    • · New Balance 990 Series.
    • · Merrell Moab FST 2.
    • · Chrome Industries Kursk Sneaker

    چه رنگی از کتانی با همه لباس ها ست می شود؟

    کفش‌های کتانی فقط کفش‌های ورزشی نیستند. آن‌ها یک نماد فرهنگی و یک گزینه مناسب برای مد هستند. همان‌طور که کفش‌های کتانی به‌طور فزاینده‌ای در حال محبوب شدن هستند، طبیعی است که یک جفت کفش کتانی داشته باشید که به‌عنوان مکملی برای لباس روزانه شما استفاده شود. بدیهی است که کفش‌های کتانی قرمز روشن بهترین رنگ برای این منظور نخواهند بود، اما چه رنگ‌هایی برای هماهنگی با هر چیزی که دارید مناسب است؟ ما بهترین گزینه‌های رنگ کفش کتانی را برای ست کردن همه لباس‌های شما معرفی می‌کنیم.

    وقتی سعی می‌کنید کفش‌های کتانی (یا هر کفشی) را پیدا کنید که با مجموعه‌ای استثنایی از رنگ‌های مختلف کار کند، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به دنبال رنگ‌های خنثی باشید. این بدان معنی است که رنگ‌های زیر مطمئن‌ترین گزینه شما هستند:

    سفید

    مشکی

    خاکستری

    رنگ قهوه‌ای

    آبی دریایی

     این رنگ‌ها مناسب‌ترین رنگ‌هایی هستند که تقریباً می‌توان آن‌ها را بر رنگ لباسی پوشید.

    در زیر برخی از خصوصیات این رنگ‌ها را ذکر می‌کنیم.

    سفید: در هر مرکز خرید قدم بزنید، متوجه خواهید شد که چند نفر کفش‌های کتانی سفیدبرفی پوشیده‌اند. کفش‌های کتانی سفید کلاسیک هستند و همیشه ظاهری تازه، تمیز و ظریف دارند. به‌طورکلی، به همین دلیل، کفش‌های کتانی سفید جزء اصلی کفش‌های سبک زندگی محسوب می‌شوند. اگر کمد لباسی پر از رنگ‌های خاص دارید، خرید یک کفش ورزشی سفید می‌تواند بیشتر لباس‌های شمارا هماهنگ‌تر کند.

    سیاه: شاید تنها رنگ کفش کتانی که می‌تواند با سفید به‌عنوان یک همسان جهانی گره بخورد، مشکی باشد. مشکی یکی از عناصر اصلی مد است که با همه‌چیز ست می‌شود. صندل‌های مشکی با همه‌چیز ست می‌شوند، کفش‌های رسمی مشکی با همه‌چیز ست می‌شوند و همین‌طور کفش‌های کتانی مشکی.

    خاکستری: خاکستری‌رنگ جذابی است و تقریباً با هر لباسی ست می‌شود. خاکستری یکرنگ مدرن است که همچنان تندوتیز باقی می‌ماند، اما شهرت تا حدودی حک‌شده‌ای که کفش‌های مشکی دارند را ندارد. اگر کفش‌های کتانی مشکی برای شما کمی پررنگ هستند یا فکر می‌کنید کمی تیره به نظر می‌رسند، به سراغ کفش‌های کتانی خاکستری روشن تا متوسط بروید. پشیمان نخواهید شد اگر فقط چیزی متفاوت از کفش ورزشی مشکی معمولی می‌خواهید، یک سایه خاکستری تیره ایدئال است.

    قهوه‌ای: رنگ قهوه‌ای گزینه بعدی لیست ما هست. ازنظر کفش‌های کتانی، جذابیت اصلی براون این است که گران‌قیمت به نظر می‌رسند و ظاهری ارگانیک دارند که بیشتر کفش‌های کتانی ندارند.

    آبی سرمه‌ای: اگر شما مشتاق رنگ هستید، اما نمی‌خواهید رنگ کامل را انتخاب کنید، آبی سرمه‌ای را انتخاب کنید. آبی سرمه‌ای به‌اندازه‌ای به مشکی نزدیک است که می‌تواند با بسیاری از رنگ‌ها ست شود، البته تا زمانی که در سایه‌های سردتر اجرا شوند. این رنگ با شلوار جین، شلوار آبی، لباس‌های خاکستری، لباس‌های زرد و لباس‌های سفید به‌خوبی ست می‌شوند. مانند قهوه‌ای، سرمه‌ای‌رنگ رسمی‌تری است که کلاس بالایی دارد.

    در زیر فهرستی از 20 گران‌قیمت‌ترین کتونی ها را قرار داده‌ایم. در این لیست نام کتونی به همراه قیمت آن به دلار ذکرشده است.

    1. Solid Gold OVO x Air Jordans – $2 Million
    2. Michael Jordan’s Game Worn Converse Fastbreak – $190,373
    3. Buscemi 100 MM Diamond – $132,000
    4. Air Jordan 12 (Flu Game) – $104,000
    5. Air Jordan 12 OVO (Drake Edition) – $100,000
    6. Diamond Encrusted Air Force 1 – $50,000
    7. Air Jordan 11 ‘Jeter’ – $40,000
    8. Air Jordan 2 OG – $31,000
    9. Eminem x Carhartt Air Jordan 4 – $30,000
    10. DJ Khaled x Air Jordan 3 ‘Grateful’ – $25,000
    11. Macklemore x Air Jordan 6 – $25,000
    12. Air Jordan 10 OVO – $20,000
    13. Air Jordan 4 Undefeated – $15,000
    14. Nike Air Mag Back to the Future – $14,500
    15. Adidas NMD_R1 Friends and Family – $10,000
    16. Vlone x Nike Air Force 1 High – $8000
    17. Nike Yeezy 2 Red October – $7,500
    18. Nike Dunk Low Pro SB Pigeon – $6,250
    19. Nike Foamposite One “Sole Collector” – $6,000
    20. Air Jordan III OG – $4,5001

    برای دیدن منبع مطلب و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

     

    کتونی با کیفیت

    همه چرخ‌های خیاطی صرفاً برای دوخت لباس استفاده نمی‌شود. برخی از آن‌ها برای دوخت محصولات سرسخت مانند کیف و کفش استفاده می‌کنند. بدیهی است که دوختن کفش روی چرخ‌خیاطی معمولی اصلاً کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهید مواد سرسخت را روی چرخ‌خیاطی‌های معمولی بدوزید سوزن ممکن است در فواصل زمانی معین بشکند. تمام چرخ‌خیاطی‌های صنعتی که قابلیت عبور از چندین لایه پارچه‌های سرسخت مانند چرم و فوم را دارند می‌توانند برای دوخت کفش استفاده شوند.

     در تولید کتونی از چرخ‌های صنعتی استفاده می‌شود. همان‌طور که مواد اولیه باکیفیت بر کیفیت کالای تولیدشده تأثیر دارد، کیفیت تجهیزات مورداستفاده نیز بر مرغوبیت محصول نهایی تأثیرگذار است. در زیر نام 6 چرخ‌خیاطی بسیار حرفه‌ای مورداستفاده در تولید کفش و کتونی را ذکر می‌کنیم.

    چرخ‌خیاطی صنعتی Juki DNU- 1541 4.5

    چرخ‌خیاطی سنگین Consew 206 RB-5 Triple Feed Heavy Duty 4.4

    چرخ‌خیاطی Sailrite Heavy Duty Ultra 4.3

    چرخ‌خیاطی مکانیکی سنگین Janome HD3000 4.2

    چرخ‌خیاطی اثاث یا لوازم داخلی صنعتی Tacsew GC6-6 3.8

    چرخ‌خیاطی صنعتی سینگر CG-590 3.5 قیمت را در آمازون بررسی کنید

    کتونی اورجینال

    معمولا کلمه اورجینال با برندهای معروف و شناخته شده گره خورده می باشند.خرید کتونی اورجینال از این بابت توصیه می شود که این کتونی ها اصطلاحا جواب خود را پس داده اند و کیفیت آنها تایید شده است.در کشور ایران جز چند برند شناخته شده نیز کتونی se7ens برنده شناخته شده دیگری نداریم.برند کفش seven نیز از جمله برندهای خارجی است که با توجه به شناخته شده بودن این برند در داخل کشور تولید کنندگان بسیاری محصولات خود را با نام این برند تولید می کنند.اما کتونی ها اورجینال و برند خارجی بسیار شناخته شده هستند.برند کتونی نایک،کتونی آدیداس،کاپا،آمبرو،لگا و... جزو کتونی های اورجینال و برند هستند.

    در میان همه تولید کنندگان کفش با برند seven ،برند تولیدی ما (se7en) به استناد نظرات بسیاری از خریداران عمده ،بیشترین کیفیت را دارا می باشد.ما معتقدیم اصالت یک شبه بدست نمی آید و نیاز به سالها فعالیت ،صداقت و تخصص دارد.

    se7enshoes brand

    بهترین مواد برای ساخت پسته ای کفش چیست؟

    چرم گاو متداول‌ترین ماده‌ای است که برای ساخت کفش ورزشی استفاده می‌شود. چرم گاو بادوام، انعطاف‌پذیر، کشش‌پذیر است و می‌توان با آن انواع کفش و کتونی در بسیاری از سبک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها تولید کرد. این‌یک انتخاب مواد عالی است و با چرم گاو می‌توانید کفش‌های کتانی زیبا، کاربردی و شیک درست کنید.

    جدیدترین انواع کتانی های ۲۰۲۱ برای خانم ها

    چه پوشیدن شلوار جین و جه پوشیدن یک کت و شلوار کلاسیک ، کفش های کتانی می توانند به راحتی  با هر لباس و پوشاکی ست شوند. کتانی ها در رنگ های بسیار متنوع و مختلف و شکل های متنوع تولید می شوند. در گذشته کتانی ها به منظور استفاده در ورزش یا به عنوان یک کفش معمولی در نظر گرفته می شد، اما با توسعه این صنعت ،کتانی ها محبوبیت روز افزاونی در بین مشتریان پیدا کردند . کتانی ها  حتی به ست شدن با لباس های خیابانی ، مهمانی و مجلسی نفوذ کردند.

    در اینجا ، سبک های مختلف کفش و کتونی های زنانه و دخترانه را بررسی می کنیم؛ هر چند این کتانی ها انواع مردانه نیز دارند.

    ۱-کتونی کلاسیک

    یک کفش کتانی کلاسیک باید در کمد لباس هر مرد ، زن و کودک باشد.  

    ۲- کتانی های ساق بلند

    کتانی‌های ساق بلند زنانه مناسب برای استفاده در فصول سرد هستند. این کتانی‌ها با شلوارهای جین بسیار شیک و زیبا دیده می‌شوند.

    ۳-کتانی بسکتبال

    کتانی‌های مخصوص بسکتبال از کتونی های خوش‌فرم و بادوام هستند

    ۴- کتانی آل استار

    کتانی‌های آل استار گزینه بسیار مناسبی برای پیاده‌روی هستند.آل استار برند بسیار محبوبی بین دختران و پسران است.

    ۵-کتانی کوهنوردی

    کتانی‌های مخصوص کوهنوردی کتانی لازم و ضروری برای کوهنوردان است.درصورتی‌که تمایل به گردش و تفریح دارید خرید این کتانی را حتماً توصیه می‌کنیم.

    ۶-کتانی مخصوص تنیس

    همان‌طور که از نام این نوع کتانی مشخصی است این کتانی برای ورزشکاران تنیس طراحی و ساخته‌شده است.

    ۷-کتانی کشویی-خانگی

    این کتانی‌ها اغلب از رویه بافتی هستند. این کتانی‌ها معمولاً در داخل خانه استفاده می‌شوند.

    ۸-کتانی پیاده‌روی:

    کتانی مخصوص پیاده‌روی برای پیاده‌روی در زمین‌های همواره و صاف مناسب است.

    ۹-کتانی‌های مجلسی

    این کتانی‌ها مناسب برای ست کردن بالباس های مجلسی هستند.

    پرفروش ترین مدل های کتونی در سال 2021

    کفش‌های کتانی لوکس یک عنصری اساسی موردنیاز برای هر شخص خوش‌تیپی است. در سال‌های اخیر افراد بیشتری به استفاده از کتانی روی آورده‌اند. می‌توانید یک جفت کفش ورزشی تازه از سالن بدن‌سازی تا دفتر بپوشید. آن‌ها را با یک شلوار جین ست کنید یا آن‌ها را با یک کت‌وشلوار اسپرت بپوشید.

     کفش‌های کتانی سطحی از استایل، تنوع و راحتی را ارائه می‌دهند که کفش‌های کلاسیک و مجلسی نمی‌توانند با آن مطابقت داشته باشند. با کفش‌های کتانی لوکس، پارچه‌ها و مواد درجه‌یک را از طراحان درجه‌یک و مارک‌های لوکس دریافت می‌کنید. گران هستند، بله. اما این برندها کیفیت و کارایی را ارائه می‌دهند که برندهای معمولی از انجام آن عاجز هستند. همچنین برندهای معروف همواره بر روی جزئیات دقت بالایی دارند.

     در زیر نام 21 مدل پرفروش‌ترین کفش‌های کتانی در دنیا ذکرشده است.

    Rank

    Model

    Category

    1

    Oliver Cabell Low 1

    Best minimalist

    2

    Nike Air Max 270

    Best selling

    3

    Koio Capri Castagna

    Best casual

    4

    Axel Arigato

    Most stylish

    5

    Adidas Originals

    Best classic

    6

    Lanvin Black

    Best dressed up

    7

    Celine Triomphe Gold

    Most extravagant

    8

    Adidas UltraBoost 21

    Most comfortable

    9

    Adidas Yeezy Boost

    Most sought-after

    10

    Balmain B-Court

    Best black and white

    11

    Koio Gavia Bianco

    Best white

    12

    Balenciaga Black Speed

    Best all black

    13

    Koio Tempo Bianco

    Best tennis

    14

    Nike Air Force 1 GTX

    Most durable

    15

    Nike Air Jordan

    Best high-top

    16

    Nike x Supreme

    Best collaboration

    17

    Gucci Screener

    Best vintage

    18

    Nike Zoom Vaporfly

    Best runners

    19

    Tom Ford Warwick

    Most versatile

    20

    Salomon XT-6

    Best for long walks

    21

    Balenciaga Track 2

    Best Dad Sneakers

    22

    Nike Air Force 1

    Best value

    23

    Nike GTS ‘16 TXT

    Best under $100

    24

    Vans Low Top

    Best under $50

    25

    Maison Margiela Fusion

    Most expensive

    لینک منبع : https://luxe.digital/lifestyle/style/best-men-luxury-sneakers/

    کیفیت اتفاقی نیست

    شعار تولید باکیفیت شعار زیبا و جذابی است اما در عمل، تولید باکیفیت با مشقات و هزینه‌های بیشتری مواجه است. درواقع تولیدی باکیفیت به‌خودی‌خود ایجاد نمی‌شود و مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است. پرداخت هزینه برای تولید باکیفیت به طرق مختلف انجام می‌شود که ما در زیر این موارد را بیان می‌کنیم.

     انتخاب مواد اولیه مرغوب و باکیفیت

    استخدام کارکنانی باتجربه و مهار

     اختصاص مدت‌زمان کافی برای تولید

     کنترل کیفیت دقیق

    همه موارد ذکرشده در بالا نیازمند پرداخت هزینه بیشتر است. اما نکته مهمی که باید حتماً مدنظر داشت این هست که محصول باکیفیت بایستی باقیمت بالاتری به فروش برسد. ازاین‌رو انجام تبلیغات کافی و توصیف و توضیح خصوصیات و ویژگی‌های به مشتری امری لازم و ضروری است.هر جزئیات کوچک با دقت طراحی‌شده است تا نیازهای مصرف‌کننده را برآورده کند. هر مرحله از فرآیند تولید توسط کارگران تولیدی کاملاً مسلط و حرفه‌ای انجام می‌شود که برای اطمینان از یک محصول نهایی کامل، آن را با دقت و هنرمندی بالا انجام می‌دهند. یک کفش ورزشی قبل از اینکه به دست مصرف‌کننده برسد با استفاده از فرایندهای ساخت بسیار تخصصی بیش از بیست پروسه را پشت سر بگذارد. در زیر به اختصار برخی از پروسه های تولید کفش ورزشی را ذکر می کنیم. فرایند تولید کتونی در این مجموعه در بهترین شرایط کاری مطابق با تمام استانداردهای اروپایی انجام می‌شود.

    مرحله‌به‌مرحله ساخت یک جفت کفش ورزشی: مواد اولیه مانند لاستیک طبیعی و بوم برای اطمینان از استاندارد بالا قبل از ورود به تولید بازرسی دقیق می‌شوند.

    زیره یک کفش ورزشی از بهترین لاستیک طبیعی ساخته‌شده است که روی ماشین‌آلات تخصصی کار می‌کند و توسط کارگران باتجربه کار می‌کند. سپس لاستیک باز نشده به‌اندازه های مختلف زیره بریده می‌شود کف ضربه‌گیر داخل کتانی با استفاده از قالب‌های تخصصی، بریده می‌شود.

    چرخ‌کارهای بسیار آموزش‌دیده با دوختن و چسباندن تمام قطعات کوچک از مواد بوم تراشیده شده، قطعات تخصصی کل طرح را اداره می‌کنند دستگاهی با طراحی خاص در سوراخ‌های بند کفش سوراخ می‌کند و لوگو روی آن دوخته می‌شود برای متصل کردن قسمت بالایی کفش ورزشی با زیره از یک فرایند خاص فشاری-گراماییاستفاده می‌شود. این فرآیند شامل حرارت دادن مواد تا 170 درجه سانتی‌گراد است تا قسمت بالایی کفش ورزشی همراه با کف آن ذوب شود. این فرایند باعث می‌شود که لاستیک طبیعی چسبناک بافت خود را به یک ساختار سه‌بعدی بسیار بادوام و قالب پذیر تبدیل کند. لاستیک اضافی از هر دو قسمت جلویی و بیرونی کفش کتانی برداشته می‌شود - این کار برای این است که کفش‌ها جلوه کاملی داشته باشند. مراحل ذکر شده پروسه های اصلی تولید کتونی است .

    چطور کتونی بی کیفیت را تشخیص دهیم؟

    متاسفانه تولید کنندگان زیادی کتونی های بی کیفیت تولید می کنند .این افراد کتونی ها را با قیمت های پایین در بازار عرضه می کنند.بی کیفیت بودن یک کتونی را به چند صورت می توان متوجه شد.نوع مواد اولیه مورد استفاده،نوع زیره ،نوع پیشکاری و نوع دوخت از جمله مهمترین فاکتورها برای بررسی کیفیت یک کتونی هستند.

    دوخت های کج و نا منظم ،کج بودن کار ،چسباندن کج قسمت های مختلف پسته ای ،باز بودن لبه های زیره ،عدم انعطاف زیره،راحت نبودن پا در کفش و... همه نشان دهنده عدم دقت در تولید کتونی می باشند.این موارد نشانه هایی هستند که حتی افرادی که تخصصی در زمینه کفش ندارند می توانند آنها را متوجه شوند.

    موارد تاثیرگذار بر کیفیت کتونی

    به الطبع شرکت ها و تولید کننده کتونی های برند و اروجینال یک شب به موفقیت نرسیدند و سالها کار کردند و تجربه کسب کردند تا توانستند شرکت خود را به یک برند معتبر تبدیل کنند.برای تولید یک کتونی با کیفیت جنس مواد اولیه و نوع دوخت اهمیت فوق العاده ای دارد.در زیر برخی از موارد تاثیرگذار بر کیفیت کتونی و کفش تولیدی را ذکر می کنیم.

    زیره کتونی

     در تولید کتونی های از زیره های متناسب استفاده می شود.انتخاب زیره کتونی  بر اساس نوع کتونی و مورد استفاده و همچنین سلیقه و انتخاب کارفرما انجام می شود.در زیر برخی از انواع این زیره ها را ذکر می کنیم.

    -زیره پی یو،زیره پی وی سی،زیره ای وی ،زیره آل برینگ،زیره تی پی یو،زیره لاستیکی

    -زیره آی وی:این زیره سبک هستند و تنوع رنگ زیادی دارد.اما در عین حال سایش بالایی نیز دارند و نسبتا سریع تر از زیره های دیگر ساوییده و خراب می شوند.

    -زیره پی یو:این نوع زیره کمی سنگین تر از زیره آی وی هست ولی سایش کمتری دارد.

    -زیره لاستیک:سبک و دارای انعطاف بالایی هست.

    -ال برینگ:ترکیب پی یو با مواد دیگری هست که ماندگاری خوبی مانند زیره پی یو دارد.

    فوم کتونی:

    نوع فوم نیز بر کیفیت کتونی تاثیر بسیار زیادی دارد.هرچند وقت یکبار طرح ها و مدل های جدیدی از فوم وارد بازار می شود.ما در تولید کتونی از انواع چرم های ماندگار و با طرح های روز دنیا استفاده می کنیم.

    نوع چسب مورد استفاده:

    بخش های مختلف کتونی با چسب به هم وصل شده و سپس دوخته می شوند.نوع چسب مورد استفاده در تولید کفش و کتونی نیز مهم است.در تولید کتونی دو نوع اصلی چسب استفاده می شود.1-چسب فرنگی و چسب پی یو.ما هموراه از چسب پی یو و فرنگی ترکیه ای استفاده می کنیم.همه مدل های کتونی تولیدی کفش سون کف دوخت می باشند.

    نوع نخ

    قسمت هاب مختلف کتونی با دوخت به هم وصل می شوند.در صورتی که نخ مورد استفاده در دوخت کتونی بی کیفیت باشد با اندک فشار بر کتونی دوخت ها باز می شوند.کیفیت نخ استفاده شده در کتونی تاثیر فراوانی بر عمر و کارکرد کتونی دارد.

    کارگران ماهر

    یکی از فاکتورهای مهم در تولید کتونی با کیفیت،استخدام کارگران ماهر و زبردست است.یک تولید کننده هر چقدر هم  از مواد اولیه با کیفیت استفاده کند ،در صورتی که کارگران ناشی و ناکاربلد داشته باشد توانایی تولید کتونی با کیفیت را نخواهد داشت.شاید مهمترین خصوصیت یک کارگر ماهر کفاشی تولید کفش های تمیز و بی نقص است.

    انواع استفاده از کتونی

    کتونی ها دو نوع اصلی دارند کتونی معمولی و کتونی ورزشی .افراد در شرایط مختلف از کتونی های مختلف استفاده می کنند.

    استفاده از کتونی در ورزش:تقریبا در همه ورزش ها ورزشکاران از کتونی استفاده می کنند.حتما تا به حال نام کتونی کوهنوردی،کتونی فوتبال و... را شنیده اید.این نوع کتونی ها به صورت اختصاصی برای ورزش های ذکر شده تولید می شوند.

    کتونی پیاده روی :کلیه محصولات کفش سون مناسب جهت پیاده روی هستند.

    استفاده در محل کار و سایر موارد:کتونی برای بسیاری از افراد انتخاب اول در میان کفش ها می باشد.افراد برای رفتن به محیط کار،بیرون از منزل،مسافرت و... از کتونی استفاده می کنند.محصولات کفش سون برای استفاده از خارج از خانه به جز ورزش های سنگین کاملا مناسب هستند.

    تولید کتونی بچگانه

    کتونی بچگانه از جمله کتونی های پرفروش است.یکی از دلایل فروش بالای این کتونی ها این هست که کودکان معمولا کتونی استفاده می کنند در حالیکه افراد بزرگ سال گزینه استفاده از کفش را نیز دارند.انتخاب رنگ های فانتزی،استفاده از لوازم جذاب و زیبا در کفش و مدل های جذاب برای کودکان از جمله ويژگی های این نوع کتونی ها می باشد.


    لینک های مطالب

    تولیدی کفش در اسلامشهر

    تولیدی کفش در اسلامشهر -تهران و تبریز ،با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا به شیوه ای کاملا استاندارد و با تولید کفش هایی بسیار با کیفیت و زیبا


    تولیدی کفش سون از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کفش در ایران است.